تاریخ: ۲۳ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۰۶
بازدید: ۱۷۶
کد خبر: ۲۴۵۲۸۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی:

کمک یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی کارخانه «آلومینیوم جنوب» لامرد به دولت در حوزه اشتغال

‌می‌متالز - مصری گفت: کارخانه «آلومینیوم جنوب» در لامرد با ایجاد اشتغال، یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به دولت کمک می‌کند که باعث کاهش هزینه‌های دولت و همچنین ایجاد اشتغال می‌شود.

به گزارش می‌متالز، «عبدالرضا مصری»، امروز (پنج شنبه ۲۲ دی) در مراسم افتتاح کارخانه «آلومینیوم جنوب» به «لامرد» فارس گفت: مردم این منطقه برای پیشرفت این صنعت و کارخانه تلاش‌های زیادی کرده اند و حتی زمانی که مهاجرت کردند پول را در کشور و منطقه خودشان خرج کرده و باعث پیشرفت آن شدند.

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی افزود: اقتصاد ضعیف، زمینه ساز نفوذ دشمن به کشور است و نسخه برون رفت از مشکلات، اقتصاد مقاومتی است.

وی اضافه کرد: بزرگترین مشکل ما غیر از گرانی و تورم، بیکاری است و به جز تقویت و افزایش تولید، بیکاری را نمی‌توان رفع کرد.

مصری اعلام کرد: حدود پنج میلیون نفر حقوق بگیر دولت داریم که هر نفر اشتغال در بخش دولتی برای دولت ۱۵۰ میلیون تومان هزینه بردار است.

وی تاکید کرد: کارخانه «آلومینیوم جنوب» در لامرد با ایجاد اشتغال، یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به دولت کمک می‌کند که باعث کاهش هزینه‌های دولت و همچنین ایجاد اشتغال می‌شود.

منبع: خبرگزاری شبستان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده