تاریخ: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۴۳
بازدید: ۴۱۷
کد خبر: ۳۲۰۴۱۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

مدیرعامل جدید صبانور منصوب شد

‌می‌متالز - طی حکمی از سوی اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، سید علیرضا موسوی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور (کنور) منصوب و جانشین محمد کلانتری شد.

به گزارش می‌متالز، امروز، یکشنبه ۲۳ مهرماه، مراسم تودیع کلانتری و معارفه موسوی به عنوان مدیرعامل جدید این هلدینگ بزرگ سنگ آهنی، در محل شرکت صبانور برگزار شد؛ همچنین محمد کلانتری به عنوان عضو موظف و رئیس هیات‌مدیره شرکت فولاد سرمد ابرکوه منصوب شد.

مدیرعامل جدید صبانور منصوب شد

سعدمحمدی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های محمد کلانتری، طی مدیریت چندساله خود در صبانور، بیان کرد: سه طرح بزرگ در شرکت فولاد سرمد ابرکوه با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۰۰ میلیون یورویی در حال اجراست؛ با توجه به سوابق و تجربیات آقای کلانتری در این زمینه، وی به عنوان رئیس هیات‌مدیره این شرکت فولادی منصوب شد و امیدواریم اتفاقات مثبتی در این شرکت نیز رقم بخورد.

وی ادامه داد: مهندس موسوی که یکی از مدیران توانمند و خوش‌فکر در صنعت ماست، سوابق درخشانی در ایمیدرو و سایر بخش‌های این صنعت داشته است و در دوره قائم‌مقامی مدیریت عامل شرکت آهن و فولاد ارفع نقش بسزایی در توسعه این شرکت داشته است.

مدیرعامل «ومعادن» تاکید کرد: آنچه برای شرکت صبانور و البته کشور ما بسیار حائز اهمیت است، جدیت در اقدامات اکتشافی و تکمیل بدون چالش زنجیره فولاد است. شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات چهار طرح فولادی در دست اجرا دارد که نیاز به مواد اولیه پایدار دارند؛ کارخانه احیا مستقیم فولاد اقلید پارس و آرتاویل، ذوب و فولادسازی کردستان و نیز طرح فولادسازی سرمد از جمله پروژه‌های بزرگ در حال اجرا هستند.

مدیرعامل جدید صبانور منصوب شد

وی در پایان از مدیریت جدید صبانور خواست که برنامه‌های توسعه شرکت صبانور با قدرت و جدیت دنبال شود و افزود: سال گذشته ۶۰ هزار متر عملیات حفاری در این شرکت صورت گرفت و ۸۰ میلیون تن به ذخایر در اختیار صبانور افزوده شد؛ این اقدامات باید با جدیت و سرعت بیشتری ادامه یابد و همچنین استفاده از تکنولوژی‌های جدید در دستور کار قرار گیرد.

موسوی در حال حاضر عضو هیات‌مدیره «ومعادن» است و از جمله سوابق وی می‌توان به قائم‌مقام مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع و معاونت فروش و بازاریابی این شرکت فولادی و عضویت در هیات‌مدیره آلومینیوم جاجرم اشاره کرد.

محمد کلانتری در دوره مدیریت خود اقدامات شاخصی در جهت توسعه صبانور و استان کردستان و همدان انجام داد.

منبع: سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

عناوین برگزیده