تاریخ: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۱:۰۳
بازدید: ۱۷۲
کد خبر: ۳۳۱۱۰۸
سرویس خبر : زمین شناسی

جلسه ارزیابی عملکرد نه ماهه شرکت اکتشاف و حفاری صدر تأمین برگزار شد

‌می‌متالز - جلسه ارزیابی عملکرد دوره نه ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ شرکت اکتشاف و حفاری صدر تأمین از شرکت‌های تابعه هلدینگ صدر تامین روز یکشنبه یکم بهمن‌ماه با حضور معاونین و مدیران ارشد هلدینگ و اکتشاف و حفاری صدر تامین در سالن جلسات تاصیکو برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، در این جلسه «مهدی عابدینی» مدیرعامل شرکت اکتشاف و حفاری صدر تأمین پس از ارائه توضیحاتی در خصوص وضعیت و دستاورد‌های اکتشاف و حفاری و روند اجرای پروژه‌های شرکت و سایر اقدامات انجام شده در قالب گزارش عملکرد نه ماهه اظهار داشت: حجم عملیات حفاری در نه ماهه ۱۴۰۲ نسبت به بازه مشابه سال گذشته ۲۷۷ درصد رشد داشته است.

عابدینی در خصوص عملکرد مالی افزود: میزان درآمد، سود عملیاتی و سود خالص در ۹ ماهه ۱۴۰۲ نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته به ترتیب ۲۹۱ درصد، ۳۵۶ درصد و ۲۴۲ درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت اکتشاف و حفاری صدر تأمین در خصوص برنامه‌های آتی و در دست اقدام شرکت تشریح کرد: در راستای توسعه شرکت و افزایش حاشیه سود اقداماتی نظیر شروع پروژه‌های جدید درون گروهی و برون گروهی، تامین تجهیزات مورد نیاز حفاری از طریق برگزاری مناقصات، تکمیل ساختار اجرای پروژه‌های حفاری، عقد قرارداد تولید دستگاه حفاری با قدرت حفاری تا عمق ۲۵۰۰ متر، تکمیل پایگاه اطلاعات اکتشاف، ثبت محدوده‌های معدنی و خرید تجهیزات اکتشافی را در دستور کار داریم.

شرکت اکتشاف و حفاری صدر تامین، یکی از شرکت‌های تابعه هلدینگ صدر تامین از زیرمجموعه‌های شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی می‌باشد که در سال ۱۴۰۰ با سرمایه ۸۶ میلیارد تومان و با هدف تکمیل زنجیره ارزش هلدینگ در کسب و کار‌های بخش معدن و در راستای سرمایه‌گذاری و مشارکت در اکتشاف و بهره‌برداری تاسیس شده است.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

جلسه ارزیابی عملکرد نه ماهه شرکت اکتشاف و حفاری صدر تأمین برگزار شد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده