تاریخ: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۳:۲۴
بازدید: ۱۸۰
کد خبر: ۳۳۱۲۰۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

انتصاب اعضای هیات مدیره شرکت توسعه معادن طلای کردستان

‌می‌متالز - طی حکمی از سوی امیرحسین نادری، سه عضو هیأت مدیره شرکت توسعه معادن طلای کردستان منصوب شدند.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، یکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ طی حکمی از سوی «امیرحسین نادری» مدیرعامل هلدینگ صدرتامین، علی‌رضا حیدرپور، میثم جعفری‌اسکندری و یوسف زارعی به عنوان اعضای هیأت مدیره شرکت توسعه معادن طلای کردستان منصوب شدند.

حیدرپور متولد ۱۳۵۰ و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی عمران-آب و سازه‌های هیدرولیکی از دانشگاه تهران است، وی عضویت در هیات علمی دانشگاه و عناوین ریاست هیات مدیره و مدیریت در شرکت‌های متعدد را در کارنامه کاری خود دارد.

جعفری‌اسکندری متولد ۱۳۶۱ است که مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی در رشته مهندسی صنایع-سیستم‌های کلان اقتصادی و اجتماعی را در دانشگاه علم و صنعت ایران گذرانده است.

جعفری پیش از این عضو هیات علمی دانشگاه، معاون برنامه‌ریزی صندوق نوآوری و شکوفایی و عناوین مدیریت در شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی نفت، بنیاد ملی نخبگان، شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی، شرکت اکتشاف و حفاری فلزیابان را داشته است.

یوسف زارعی متولد ۱۳۶۴ و دارای مدرک کارشناسی ارشد حسابداری است که معاون شرکت فن‌آوران تجهیزات و مدیر موسسه حسابرسی شاهدان، گروه پتروشیمی تابان فردا، شرکت صنایع تجهیزات نفت و گروه صنایع فولاد صبح پارسیان از جمله سوابق کاری وی است.

انتصاب اعضای هیات مدیره شرکت توسعه معادن طلای کردستان

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده