تاریخ: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۳۸
بازدید: ۱۶۷
کد خبر: ۳۳۱۶۷۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

جلسه ارزیابی عملکرد ۹ ماهه شرکت صنایع خاک چینی ایران برگزار شد

‌می‌متالز - جلسه ارزیابی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ شرکت صنایع خاک چینی ایران از شرکت‌های تابعه هلدینگ صدر تامین با حضور معاونان و مدیران ارشد هلدینگ صدرتامین و شرکت صنایع خاک چینی ایران در سالن جلسات هلدینگ برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، در ابتدای جلسه «منصور پورمهدی» مدیرعامل این شرکت پس از ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته و اقدامات پیش روی شرکت در قالب گزارش عملکرد ۹ ماهه بیان کرد: در ۹ ماه سال جاری سود خالص شرکت ۴ درصد و فروش ۶۴ درصد نسبت به زمان مشابه سال گذشته رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت صنایع خاک چینی ایران در ادامه از افزایش ۱۲ درصدی صادرات کائولن فرآوری شده در ۹ ماهه سال جاری نسبت به زمان مشابه خبر داد و افزود: فروش صادراتی کائولن در طی ۹ ماهه امسال ۹۳۹۲۵۵ میلیون ریال رسیده است.

منصور پورمهدی گفت: سود عملیاتی شرکت طی ۹ ماهه سال جاری به میزان ۵۱۴۹۸۱۴ میلیون ریال است که در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته دارای رشد ۲۷ درصدی است.

وی افزود: سود خالص نیز در ۹ ماهه سال جاری ۴۲۱۹۲۴۸ میلیون ریال بود که امسال شاهد رشد چهار درصدی هستیم.

پورمهدی همچنین از فروش محصول بلوک سبک اتوکلاوشده خبر داد و گفت: طی ۹ ماهه سال جاری فروش این محصول ۱۴۲۵۰۱ مترمکعب انواع بلوک سبک اتوکلاوشده است که امید است با بازاریابی این محصول در طی سال جاری شاهد افزایش فروش این محصول نیز باشیم.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

جلسه ارزیابی عملکرد ۹ ماهه شرکت صنایع خاک چینی ایران برگزار شد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده