تاریخ: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۲:۱۵
بازدید: ۱۳۱
کد خبر: ۳۳۳۳۲۳
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

حضور رئیس هیات مدیره شستا در شرکت پشم شیشه ایران

‌می‌متالز - عبدالرحیم بنکداری رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) از شرکت پشم شیشه ایران در شهر شیراز بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، بنکداری در این بازدید در جریان نحوه تولید محصولات با تکیه بر دانش فنی داخلی و همچنین اقدامات و دستاورد‌های این مجموعه در سال جاری قرار گرفت.

رئیس هیات مدیره شستا پس از اقامه نماز به همراه پرسنل شرکت پشم شیشه ایران ضمن خداقوت و آرزوی موفقیت روزافزون برای مجموعه بر لزوم همدلی، تلاش شبانه‌روزی و پشتکار در عرصه تولید ملی تاکید کرد و احساس مسوولیت و وظیفه‌شناسی در سطوح مختلف را رمز موفقیت در صنعت تولید کشور دانست.

وی تلاش همه‌جانبه شرکت‌ها در جهت رشد تولید با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و لزوم تقویت روحیه جهادی در عرصه صنعت در مجموعه شستا را مورد تاکید قرار داد.

کارخانه پشم شیشه ایران ”پایه‌گذار تولید عایق‌های رطوبتی در ایران” با بیش از نیم قرن سابقه فعالیت، اولین و بزرگ‌ترین تولیدکننده عایق‌های حرارتی و صوتی با نام تجاری «ایزوران» و اولین تولیدکننده عایق‌های رطوبتی پیش ساخته با نام تجاری «ایزوگام» می‌باشد.

شرکت پشم شیشه از زیرمجموعه‌های هلدینگ صدر تأمین و شرکت شستا، یکی از شرکت‌های موفقِ استان فارس در حوزه تولید، فروش و صادرات است.

گفتنی است در سال گذشته رکورد تولید در این کارخانه بعد از ۵۷ سال فعالیت، با همت مدیران و کارگران ماهر و به پشتوانه برنامه‌ریزی دقیق در جهت رونق تولید شکسته شد و تولید واقعی از ظرفیت اسمی پیشی گرفت.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده