تاریخ: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۴۹
بازدید: ۲۰۱
کد خبر: ۳۳۲۵۳۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

جلسه ارزیابی عملکرد ۹ ماهه شرکت ذوب آهن اصفهان برگزار شد

‌می‌متالز - جلسه ارزیابی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ شرکت ذوب آهن اصفهان از شرکت‌های تابعه هلدینگ صدرتامین روز سه‌شنبه مورخ هفدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۲ با حضور مدیران عامل، معاونان و مدیران ارشد هلدینگ صدرتامین و شرکت ذوب آهن اصفهان در سالن جلسات هلدینگ برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، «امیرحسین نادری» مدیرعامل هلدینگ صدرتامین ضمن تبریک بابت ارائه دستاوردها، توانمندی‌ها و زحمات پرسنل شریف شرکت ذوب‌آهن اصفهان در محضر رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه توانمندی‌های تولیدات داخلی که در محل حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد، ارائه مدیرعامل این شرکت را یکی از بهترین ارائه‌های این نمایشگاه دانست و مجموعه ذوب آهن را به ادامه مسیر تلاش برای نوآوری و تولید محصولات با ارزش افزوده بیشتر توصیه کرد.

نادری با تاکید بر اهمیت صادرات در مجموعه‌های صنعتی اظهار داشت: افزایش و تمرکز بر روی صادرات محصولات خصوصا در شرکتی در سطح ذوب آهن اصفهان از سیاست‌های کلان مجموعه صدرتامین است که باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد چرا که ارزآوری صادرات در مجموعه علاوه بر تامین ارز مورد نیاز مواد وارداتی، بخش تولید را تشویق به تولید محصول در سطح کیفیت جهانی می‌کند.

وی افزود: ایجاد کارگروه‌های مشترک با تامین‌کنندگان مواد اولیه و مصرف‌کنندگان محصولات می‌تواند در رفع مشکلات موجود موثر واقع شود.

در ادامه جلسه «مهدی کوهی» مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان پس از ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته و اقدامات پیش روی شرکت در قالب گزارش عملکرد ۹ ماهه اظهار داشت: واحد PCI در راستای کاهش مصرف کک در کوره بلندها، افزایش تولید چدن، کاهش قیمت تمام شده، کاهش واردات کک و گاز طبیعی در کوره بلند‌ها را راه‌اندازی کرده‌ایم.

در ادامه «علی نصیری» معاون بازرگانی ذوب آهن اصفهان، پیش‌بینی افزایش برداشت از معدن سنگ آهن ققنوس و ثبت رکورد ۱ میلیون تن تا پایان سال، هدف‌گذاری تولید بیشتر محصولات با ارزش افزوده بالاتر و برنامه‌ریزی جهت هم‌افزایی درون گروهی با شرکت کشتیرانی در حوزه توسعه صادرات را به عنوان اهم اقدامات صورت گرفته شرکت در این حوزه دانست.

«حمیدرضا کرمی» معاون مالی ذوب‌ آهن اصفهان نیز با شرح اقداماتی همچون برنامه‌ریزی جهت اجرای مدیریت کیفیت جامع در کلیه فرآیند‌های جاری شرکت، پیش‌بینی ثبت افزایش سرمایه شرکت تا پایان سال جاری و پیشبرد نهضت ملی مسکن با همراهی ذوب آهن گفت: امیدوار هستیم با تدابیر دیده شده بتوانیم در راستای دست‌یابی به ارزش افزوده بیشتر و جلب رضایت سهامداران ذوب آهن قدم برداریم.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده