تاریخ: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۸:۳۶
بازدید: ۴۲۹
کد خبر: ۳۳۲۴۹۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

جلسه ارزیابی عملکرد ۹ ماهه شرکت صنایع مس باهنر برگزار شد

‌می‌متالز - جلسه ارزیابی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ شرکت صنایع مس شهید باهنر از شرکت‌های تابعه هلدینگ صدر تامین روز شنبه مورخ چهاردهم بهمن‌ماه ۱۴۰۲ با حضور معاونان و مدیران ارشد هلدینگ صدرتامین و شرکت صنایع مس شهید باهنر در سالن جلسات هلدینگ برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، در ابتدای جلسه «مجید ضیائی» مدیرعامل این شرکت پس از ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته و اقدامات پیش روی شرکت در قالب گزارش عملکرد ۹ ماهه بیان کرد: فروش ۹ ماهه شرکت صنایع مس باهنر به میزان ۷۵.۴۸۷.۷۶۸ میلیون ریال نبست به بازه زمانی مشابه سال قبل ۵۶ درصد رشد داشته و ۹۴ درصد از بودجه معین را محقق ساخته است.

وی افزود: میزان تولید در ۹ ماهه ۱۴۰۲، ۲۳.۹۱۷ تن بوده است که ۸۵ درصد بودجه ۹ ماهه ۱۴۰۲ را محقق ساخته است، همچنین در سود خالص، سود ناخالص و سود عملیاتی به ترتیب با ۲۵ درصد، ۴۶ درصد و ۳۷ درصد رشد میزان ۷۸ درصد، ۹۲ درصد و ۸۷ درصد از بودجه ۹ ماهه ۱۴۰۲ محقق گردید.

مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر تحقق بودجه فروش ریالی، افزایش تولید محصولات جدید از قبیل لوله شیار داخل، مصرف هدفمند مواد اولیه در راستای افزایش بهره‌وری، بهینه‌سازی سیستم برنامه‌ریزی تولید و تحویل سفارشات بورس را از جمله دستاورد‌های این شرکت دانست.

شرکت صنایع مس شهید باهنر در نیمه دوم سال ۱۳۷۰ راه‌اندازی و در سال ۱۳۷۴ با نماد «فباهنر» وارد بازار سرمایه شد. این شرکت بزرگ‌ترین مجتمع صنعتی ارتباط‌دهنده معادن مس و روی کشور با صنایع تولیدی به شمار می‌رود و محصولات نیمه‌ساخته مسی و آلیاژی را در کارخانه‌های ذوب و ریخته‌گری، نورد، اکستروژن و لوله مسی تولید می‌کند.

جلسه ارزیابی عملکرد ۹ ماهه شرکت صنایع مس باهنر برگزار شد

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده