تاریخ: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۰:۲۷
بازدید: ۱۱۲
کد خبر: ۳۴۲۷۳۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
فروش صادراتی تجمیعی کگل با افزایش ۵۱ درصدی همراه بود؛

حضور فعال‌تر "کگل" در بازار خارج از کشور

‌می‌متالز - مقدار فروش تجمیعی محصولات "کگل" در بازار صادراتی ۲۷۴ هزار و ۸۰۵ تن به ثبت رسید که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد ۵۱ درصدی را به دنبال داشته است.

به گزارش می‌متالز، فروش محصولات شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برابر با ۸۸۶ هزار و ۳۱۴ تن در سامانه کدال به ثبت رسید. فروش محصولات کگل در دومین ماه سال جاری متعلق به حضور رکت در بازار‌های داخلی و صادراتی است و مقدار فروش تجمیعی این شرکت معدنی یک میلیون و ۶۸۰ هزارتن در ۲ ماه گذشته گزارش شده است.

از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت ماه ۲۷۴ هزار و ۸۰۵ تن از محصول «گندله صادراتی» به فروش رسید که نرخ فروش آن در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به ازای هر تن ۴ میلیون و ۸۳۲ هزارتومان اعلام‌شده است. 

از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت‌ماه "کگل" موفق به تولید ۲ میلیون و ۳۵۶ هزار و ۸۳۹ تن از محصولات خود طی این دوره شد که بیشترین مقدار تولید را «کنسانتره سنگ‌ آهن» در اختیار داشت که ۵۳ درصد از مقدار تولید را به خود اختصاص داده است.

حضور فعال‌تر
بر اساس داده‌های ثبت‌شده در سامانه کدال، محصولات "کگل" را «گندله ریزدانه، کنسانتره سنگ‌آهن و گندله» تشکیل داده‌اند که تنها محصول فروخته شده در این دوره متعلق به «گندله» بوده که در هر ۲ بازار فعال بوده است.

مقدار فروش ماهانه "کگل" در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ نسبت به فروردین‌ماه ۱۲ درصد افزایش پیدا کرد. مقدار فروش تجمیعی محصولات "کگل" در بازار صادراتی ۲۷۴ هزار و ۸۰۵ تن به ثبت رسید که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد ۵۱ درصدی را به دنبال داشته است.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد