تاریخ: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۵۶
بازدید: ۸۶
کد خبر: ۳۴۳۳۲۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر بازرگانی شرکت آهن و فولاد اصفهان:

شرکت آهن و فولاد اصفهان دست سوداگران ورق قلع‌اندود را بسته است

‌می‌متالز - محمود نادری، مدیر بازرگانی شرکت آهن و فولاد اصفهان در حاشیه نمایشگاه آگروفود گفت: شرکت آهن و فولاد اصفهان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین سرویس سنتر‌های فولاد مبارکه در ۲۴ استان و بیش از ۶۰ شهرستان فعال است. این شرکت توانسته واسطه گران و سوداگران حوزه ورق قلع اندود را حذف کند و با تامین نیاز مشتریان در راستای کمک به جهش تولید کمک کند.

به گزارش می‌متالز، محمود نادری، مدیر بازرگانی شرکت آهن و فولاد اصفهان در حاشیه نمایشگاه آگروفود مطرح کرد: شرکت آهن و فولاد اصفهان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین سرویس سنتر‌های فولاد مبارکه در شهر اصفهان فعالیت می‌کند و در ۲۴ استان و بیش از ۶۰ شهرستان فعال است.

وی افزود: شرکت آهن و فولاد اصفهان توانسته واسطه گران و سوداگران در این حوزه را حذف کند و مطابق با نیاز مشتری ورق قلع اندود را در درجه کیفیت‌های موردنظرشان تولید کرده و به دست آنها برساند و در راستای رسالت اصلی خود که کمک به تولید و جهش تولید است، گام بردارد.

نادری تکمیل کرد: شرکت آهن و فولاد اصفهان، اقداماتی در بخش توزیع را در دستور کار خودش قرار داده است؛ به بیان بهتر ما مسئولیت توزیع محصولات فولاد مبارکه را بر عهده داریم. ما واسطی هستیم که محصول فولاد مبارکه را به دست مصرف‌کننده نهایی می‌رساند. در راستای حمایت از صنایع پایین‌دستی می‌توانم بگویم که بار فولاد مبارکه به دست تولیدکننده واقعی و مصرف‌کننده نهایی می‌رسد و در بحث زنجیره ارزش، در قسمت توزیع قرار داریم.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده