تاریخ: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۰۳
بازدید: ۶۳
کد خبر: ۳۴۳۳۲۵
سرویس خبر : آهن و فولاد
رئیس واحد پشتیبانی فنی مشتریان فولاد مبارکه:

شرکت فولاد مبارکه و توان‌آور آسیا ۷۰ درصد نیاز کشور به ورق قلع‌اندود را تامین می‌کنند

‌می‌متالز - محمدعلی زمانی، رئیس واحد پشتیبانی فنی مشتریان فولاد مبارکه در حاشیه نمایشگاه آگروفود گفت: شرکت فولاد مبارکه در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰ مشتری فعال ورق قلع اندود دارد. مجموع تولید فولاد مبارکه و شرکت توان‌آور آسیا ۶۰ تا ۷۰ درصد نیاز کشور را تامین می‌کند.

به گزارش می‌متالز، محمدعلی زمانی، رئیس واحد پشتیبانی فنی مشتریان فولاد مبارکه در حاشیه نمایشگاه آگروفود مطرح کرد: واحد پشتیبانی اولین بخشی به شمار می‌رود که ارتباط با مشتری به صورت حضوری در آن شکل می‌گیرد. شرکت‌هایی که تمایل دارند در حوزه محصولات قلع‌اندود از فولاد مبارکه محصول خریداری کنند می‌توانند از طریق این واحد با شرکت ارتباط بگیرند.

وی افزود: در نمایشگاه آگروفود ضمن بازدید مشتریان از توانمندی‌های فولاد مبارکه در حوزه تولید ورق قلع‌اندود مورد استفاده در صنایع غذایی، ظرفیت‌سنجی مشتریان در راستای فهم نیاز مشتری و تولید محصول مطابق با تناژ موردنظر آنها انجام شد. برای مثال یک مشتری ممکن است سالیانه بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ تن بسته ورق قلع‌اندود مصرف و این نیاز را از طریق خرید از بورس کالا تأمین کند. مسئولیت دیگر ما ارائه مشاوره‌های فنی و بررسی درخواست‌های مشتریان است.

زمانی تصریح کرد: تقریباً انتخاب تمامی صنایع بسته‌بندی کشور که از بسته‌بندی فلزی استفاده می‌کنند، ورق قلع‌اندود است. شرکت فولاد مبارکه در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰ مشتری فعال ورق قلع‌اندود دارد که اغلب آنها مشتریانی هستند که قوطی‌های فلزی اعم از قوطی رب یا کنسرو و… را تولید می‌کنند.

رئیس واحد پشتیبانی فنی مشتریان فولاد مبارکه در پایان اظهار کرد: ورق قلع‌اندود به واسطه تولید در ضخامت کم و به دلیل قلع می‌تواند از لحاظ بهداشتی انتخاب خوبی برای صنایع غذایی باشد. ما در شرکت فولاد مبارکه سالیانه حدود ۱۰۰ هزار تن ورق قلع‌اندود تولید می‌کنیم که تقریباً یک سوم نیاز کشور را تأمین می‌کند که با کمک شرکت توان‌آور آسیا بالغ بر ۶۰ تا ۷۰ درصد نیاز کشور را تأمین کند.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده