تاریخ: ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۵۳
بازدید: ۶۲
کد خبر: ۳۴۳۰۴۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

حضور فولاد مبارکه در سی‌ویکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران آگروفود

‌می‌متالز - شرکت فولاد مبارکه به همراه شرکت توان‌آور آسیا به منظور ارائه آخرین دستاورد‌ها و توانمندی‌های خود در زمینه تولید ورق‌های قلع‌اندود در سی‌ویکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته (ایران آگروفود) حضور دارد.

به گزارش می‌متالز، نمایشگاه ایران آگروفود به عنوان بزرگترین و معتبرترین رویداد بین‌المللی در حوزه صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته در منطقه خاورمیانه شناخته می‌شود.

این نمایشگاه فرصتی برای ارتباط و همکاری با کشاورزان، تولیدکنندگان، و سازندگان و صنعتگران حوزه صنایع غذایی در ایران و حتی دیگر کشور‌ها است.

شرکت فولاد مبارکه نیز به همراه شرکت توان‌آور آسیا به منظور ارائه آخرین دستاورد‌ها و توانمندی‌های خود در زمینه تولید ورق‌های قلع‌اندود در سالن ۳۸b این نمایشگاه حضور دارد.

شایان ذکر است محصولات قلع اندود یکی از مهمترین مواد اولیه در صنعت بسته‌بندی و مواد غذایی است و شرکت‌فولادمبارکه به همراه شرکت توان‌آور آسیا بزرگترین تولیدکننده این نوع ورق در کشور هستند.

در این نمایشگاه، طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات از جمله ماشین‌آلات و تجهیزات کشاورزی، صنایع تبدیلی و بسته‌بندی مواد غذایی، نهاده‌های کشاورزی و دامی، محصولات کشاورزی و باغی، صنایع تبدیلی و بسته‌بندی مواد غذایی، صنایع وابسته به کشاورزی و… به نمایش گذاشته می‌شود.

گفتنی است سی‌ویکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران آگروفود ۱۹ تا ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ بعد از ظهر، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

حضور فولاد مبارکه در سی‌ویکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران آگروفود

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده