تاریخ: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۱۳
بازدید: ۷۷
کد خبر: ۳۴۳۳۲۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
نایب رییس هیات مدیره شرکت صنایع بسته‌بندی امیدان مطرح کرد:

همراهی ۲۰ ساله شرکت صنایع بسته‌بندی امیدان با فولاد مبارکه در حوزه ورق قلع‌اندود

‌می‌متالز - محمود اخوان، نایب رییس هیات مدیره شرکت صنایع بسته‌بندی امیدان در حاشیه نمایشگاه آگروفود گفت: ما حدود ۱۵ تا ۲۰ سال است که از محصولات فولاد مبارکه، عمدتاً ورق قلع‌اندود استفاده می‌کنیم. امیدوارم که فولاد مبارکه بتواند تمام نیاز کشور به این محصول استراتژیک را تامین کند.

به گزارش می‌متالز، محمود اخوان، نایب رئیس هیات مدیره شرکت صنایع بسته‌بندی امیدان در حاشیه نمایشگاه آگروفود مطرح کرد: ما حدود ۱۵ تا ۲۰ سال است که از محصولات فولاد مبارکه، عمدتاً ورق قلع‌اندود استفاده می‌کنیم.

وی افزود: از همان ابتدایی که تین پلیت در کارخانه فولاد مبارکه تولید شد، ما مصرف‌کننده آن بودیم. محصولی که از فولاد مبارکه خریداری کردیم از نظر کیفیت خوب است، تنها مشکل ما کمیت است که خوشبختانه با اضافه شدن شرکت توان‌آور آسیا به میزان تولید این شرکت افزوده شده است. امیدوارم که فولاد مبارکه بتواند تمام نیاز کشور به این محصول استراتژیک را فراهم کند.

اخوان تکمیل کرد: ما به عنوان شرکت قوطی‌سازی تأمین‌کننده محصولات کشاورزی مثل رب، کنسروجات و کمپوتجات هستیم که اگر به موقع ما نتوانیم به آنها قوطی برسانیم محصولات کشاورزی فاسد می‌شوند.

خوشبختانه با مدیریت فولاد مبارکه، شرایط ما روز به روز در حال بهبود است و عملاً شعار این شرکت را محقق می‌کند. امیدواریم بتوانیم در زمینه تأمین ورق قلع‌اندود در کشور از واردات بی‌نیاز شویم و همه نیازمان را از طریق تولید داخل تأمین کنیم.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده