تاریخ: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۳۴
بازدید: ۱۹
کد خبر: ۳۴۷۵۱۴
سرویس خبر : صنایع کوچک
معاون وزیر صمت عنوان کرد:

اولویت احداث واحد‌های کارگاهی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور

اولویت احداث واحد‌های کارگاهی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور
‌می‌متالز - نشست مدیران و فعالان اقتصادی استان کرمان با حضور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، «فرشاد مقیمی» معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، در ادامه سفر به استان کرمان در نشست مدیران و فعالان اقتصادی این استان در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان شرکت کرد.

وی، در این جلسه با بیان اینکه ساخت واحد‌های کارگاهی از اولولیت‌های‌مان بوده، افزود: این موضوع در دستور کار سال ۱۴۰۳ نیز قرار دارد، تفکیک واحد‌های کارگاهی را برای مشارکت بخش خصوصی انجام می‌دهیم و این تفکیک با ۸۰ درصد تخفیف در هزینه‌ها انجام می‌شود تا افراد انگیزه بگیرند و به دنبال ساخت واحد‌های کارگاه‌های صنعتی باشند.

سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، اضافه کرد: درحال حاضر ۲۰ واحد کارگاهی صنعتی در استان کرمان داریم که کل شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور نیز حدود هزار واحد کارگاهی در حال آماده سازی است.

وی در این نشست در پاسخ به برخی از مشکلات فعالین اقتصادی نیز نکاتی را مطرح کرد.

مقیمی در رابطه با موضوع پتروشیمی کرمان که متوقف شده است، گفت: جلسه‌ای هماهنگ خواهد شد تا موضوعات مربوط به پتروشیمی کرمان بررسی شود و حتما پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین