تاریخ: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۱۷
بازدید: ۲۶
کد خبر: ۳۴۸۹۷۹
سرویس خبر : انرژی

رشد ۸ درصدی مصرف بنزین در منطقه چهارمحال و بختیاری در ۴ ماه نخست ۱۴۰۳

رشد ۸ درصدی مصرف بنزین در منطقه چهارمحال و بختیاری در ۴ ماه نخست ۱۴۰۳
‌می‌متالز - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری از افزایش ۸ درصدی مصرف بنزین منطقه در چهار ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش می‌متالز به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری، «جعفر سالاری‌نسب» دراین‌باره گفت: مصرف بنزین در بازه زمانی یکم فروردین تا ۳۱ تیر ۱۴۰۳ در مقایسه با مدت مشابه پارسال در استان چهارمحال و بختیاری ۸ درصد افزایش‌یافته و در این مدت، میانگین مصرف روزانه بنزین در استان بیش از ۱۲۴ هزار لیتر بوده است.

وی افزود: مصرف نفت‌گاز در چهار ماه نخست امسال ۲.۹درصد در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۲ کاهش داشته و در این مدت بیش از ۹۳ میلیون لیتر نفت‌گاز به مصرف‌کنندگان عرضه شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در تیر سال ۱۴۰۳ مصرف بنزین در استان ۹.۵ درصد و مصرف نفت‌گاز ۳.۱ درصد نسبت به پارسال افزایش یافته است.

سالاری‌نسب افزایش تردد‌های بین استانی و استقبال مسافران تابستانی از گردشگاه‌های طبیعی با توجه به آب‌وهوای مساعد این استان در فصل گرم سال را علت عمده افزایش مصرف بنزین در استان چهارمحال و بختیاری دانست.

منبع: شانا

عناوین برگزیده