تاریخ: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۳۲
بازدید: ۱۷
کد خبر: ۳۴۹۱۵۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نماینده مجلس:

اتابک رزومه خوبی برای اداره وزارت صمت دارد

اتابک رزومه خوبی برای اداره وزارت صمت دارد
‌می‌متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخصص وزیر پیشنهادی صمت در دولت چهاردهم در حوزه صنعت، گفت: اتابک تخصص لازم را داراست و به نظرم رأی لازم را از مجلس کسب خواهد کرد.

به گزارش می‌متالز، اردلان اکبرپور در مورد «سیدمحمد اتابک» وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: ایشان سابقه خوبی در صنعت و معدن دارند و سال‌ها در این حوزه کار کرده است و امیدوارم با حضورشان در حوزه صنعت بتوانند منشأ اثر شود.

وی حضور اتابک در بنیاد مستضعفان را یکی از رزومه پربار وزیر پیشنهادی صمت دانست و گفت: بنیاد مستضعفان متشکل از مجموعه شرکت‌های بسیاری است و به نظر کار کردن در این مجموعه می‌تواند تجربه و کارنامه خوبی برای ایشان محسوب شود.

نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برای بررسی صلاحیت وزرا، مباحث سیاسی برای ما مهم نیست و صرفاً به تخصص فرد را بررسی می‌کنیم، گفت: اتابک تخصص لازم را دارا است و به نظرم رأی لازم را کسب خواهد کرد.

سیدمحمد اتابک روز یکشنبه (۲۱ مردادماه) به عنوان گزینه پیشنهادی دولت چهاردهم برای وزارت صنعت، معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

وی با مدرک کارشناس ارشد مهندسی عمران از دانشگاه میشیگان آمریکا دارای سابقه مدیریتی در هیات مدیره انجمن سیمان، هیات مدیره سیمان تهران، عضو شورای مشورتی وزارت صنایع و مجلس و سایر حوزه‌های صنعتی است.

اتابک در کارنامه خود نایب رئیسی اتاق بازرگانی، معاون اقتصادی بنیاد مستضعفان، مدیرعامل و نایب رئیس شرکت سیمان تهران، مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت اکباتان، عضویت و ریاست هیات مدیره شرکت‌های مختلف از جمله سرمایه‌گذاری بانک مسکن، شرکت صدرا و چند شرکت تولیدی را دارد.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده