تاریخ: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۴۲
بازدید: ۲۱
کد خبر: ۳۴۹۱۷۴
سرویس خبر : اجتماعی

دیدار مشاور وزیر صمت با خانواده معظم شهید والا مقام «اکبر رمضی جونوش»

دیدار مشاور وزیر صمت با خانواده معظم شهید والا مقام «اکبر رمضی جونوش»
‌می‌متالز - مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران با خانواده معظم شهید «اکبر رمضی جونوش» دیدار کرد.

به گزارش می‌متالز، «حسن ممتحن» مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران، با بیان اینکه اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود، اکنون این آرامش را نداشتیم، اظهار کرد: باید مردم قدرشناس شهدا باشند چراکه انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به این جایگاه رسیده و اکنون خانواده شهدا سرمایه‌های انقلاب هستند.

وی افزود: همانند رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس که به ندای پیر و مراد خود حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفتند، امروزه نیز حل مشکلات اقتصادی کشور به روحیه جهادی نیاز دارد تا با درایت همان رهبر فرزانه انقلاب از این مرحله به سلامت عبور کنیم.

مشاور وزیر و هماهنگ کننده امور ایثارگران با بیان اینکه عرصه امروز پیچیده‌تر از دفاع مقدس است، تاکید کرد: جنگ امروز به جنگ ترکیبی تبدیل شده که محور آن اقتصادی است و امروز تلاشگران عرصه صنعت و تجارت، افسران مبارزه این جنگ تمام عیار هستند.

ممتحن همچنین گفت: وظیفه ماست که خدمت بی‌منت به مردم عزیز را سرلوحه کارمان قرار دهیم و از ارواح طیبه شهدا استمداد بطلبیم تا در مسیر آنها حرکت کنیم و استوار بمانیم.

گفتنی است، شهید والامقام «اکبر رمضی جونوش» از شهدای حوزه ستادی وزارت متبوع و ازکارکنان وزارت بازرگانی سابق بودند که درسال ۱۳۶۵ در مرزمهران به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند. روحشان شاد و راهشان پررهرو باد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده