تاریخ: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۲:۳۰
بازدید: ۲۶
کد خبر: ۳۴۹۲۴۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نماینده مردم در مجلس:

وزیر پیشنهادی صمت دولت چهاردهم تجربه مدیریتی و اجرایی برای وزارت صمت دارد

وزیر پیشنهادی صمت دولت چهاردهم تجربه مدیریتی و اجرایی برای وزارت صمت دارد
‌می‌متالز - نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: سیدمحمد اتابک، وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت دولت چهاردهم با رزومه کاری، سوابق علمی و تجارب مدیریتی برای این وزارتخانه را دارد.

به گزارش می‌متالز، علی اصغر نخعی‌راد درباره گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: اتابک از وزرایی است که شرایط عمومی تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت را داراست و از نظر تخصصی هم در روز‌های آینده امیدواریم دفاعیات مطلوبی داشته و بتوانند نظرات سایر نمایندگان را جلب کنند.

نماینده مشهد و کلات در مجلس دوازدهم بیان کرد: تصدی معاونت اقتصادی بنیاد مستضعفان با قریب ٢٠٠ موسسه و شرکت و واحد بزرگ تولیدی، تنها بخشی از سوابق گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت است که بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است.

وی ابراز امیدواری کرد: اتابک در توضیح برنامه‌ها و چشم‌انداز آینده‌ای که برای این وزازتخانه متصور است، نیز موفق باشند تا بتوانند نظر مثبت نمایندگان خانه ملت را کسب کنند.

سیدمحمد اتابک روز یکشنبه (۲۱ مردادماه) به عنوان گزینه پیشنهادی دولت چهاردهم برای وزارت صنعت، معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

وی با مدرک کارشناس ارشد مهندسی عمران از دانشگاه میشیگان آمریکا دارای سابقه مدیریتی در هیات مدیره انجمن سیمان، هیات مدیره سیمان تهران، عضو شورای مشورتی وزارت صنایع و مجلس و سایر حوزه‌های صنعتی است.

اتابک در کارنامه خود نایب رئیسی اتاق بازرگانی، معاون اقتصادی بنیاد مستضعفان، مدیرعامل و نایب رئیس شرکت سیمان تهران، مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت اکباتان، عضویت و ریاست هیات مدیره شرکت‌های مختلف از جمله سرمایه‌گذاری بانک مسکن، شرکت صدرا و چند شرکت تولیدی را دارد

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده