تاریخ: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۰۴
بازدید: ۲۵
کد خبر: ۳۴۹۳۰۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نماینده مردم کرمانشاه، جوانرود و پاوه در مجلس:

اتابک گزینه کارآمد و مناسبی برای وزارت صمت است

اتابک گزینه کارآمد و مناسبی برای وزارت صمت است
‌می‌متالز - نماینده مردم کرمانشاه، جوانرود و پاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: «سیدمحمد اتابک» وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به دلیل سابقه‌ای که در این حوزه دارد گزینه کارآمد و مناسبی برای وزارت صمت است.

به گزارش می‌متالز، «رستگار یوسفی» نماینده مردم کرمانشاه، جوانرود و پاوه در مجلس شورای اسلامی درباره «سیدمحمد اتابک» وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: آقای اتابک، مدیری است که از مجموعه و از درون سیستم آمده است یعنی کار خود را از مقطع کارشناسی در حوزه صنعت شروع کرده و اشرافیت خوبی هم نسبت به حوزه تجارت و صنعت دارد.

وی افزود: او کاملا به حوزه و کار صنعت مسلط است، امیدوارم طرح‌هایی که برای حوزه صنعت خودرو و تحول در این بخش حساس یا در سایر حوزه‌ها مثل معدن، تجارت و نظارت بر بازار در وزارتخانه را در عمل هم به انجام برسانند.

نماینده مردم کرمانشاه، جوانرود و پاوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اتابک برآمده از بطن صنعت و بازرگانی است و به مشکلات و موانعی که در این بخش وجود دارد به خوبی آگاه است.

یوسفی همچنین گفت: با توجه به تمامی این موارد، اتابک می‌تواند با تکیه به بخش خصوصی که خاستگاه اصلی‌اش است، در جریان رشد حوزه‌های صنعتی و تجاری کشور به بهترین شکل ممکن وارد عمل شود.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده