تاریخ: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۲:۳۱
بازدید: ۲۴
کد خبر: ۳۴۹۳۶۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نماینده مجلس:

وزیر پیشنهادی صمت خوشفکر و توانمند است

وزیر پیشنهادی صمت خوشفکر و توانمند است
‌می‌متالز - نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: «سید محمد اتابک» وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، وقتی در گذشته شهرک صنعتی را دایر کرده بود، رهبر معظم انقلاب اسلامی از وی به عنوان جوانی خوشفکر تقدیر کردند و مجلس به دید مثبت به او نگاه می‌کنیم.

به گزارش می‌متالز، هاشم خنفری با اشاره به توانمندی‌های «سیدمحمد اتابک» وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: ایشان برنامه‌های خوبی ارائه دادند و فرد توانمندی است.

وی افزود: اتابک وقتی در گذشته شهرک صنعتی را دایر کرده بود، مقام معظم رهبری از ایشان به عنوان جوانی خوش‌فکر تقدیر کردند که این تقدیر برای ما ملاک عمل است، زیرا هر جا رهبری کسی را تحسین کنند ما به دید مثبت به او نگاه می‌کنیم.

نماینده مردم شادگان در مجلس در توصیه‌ای به وزیر پیشنهادی صمت، گفت: یکی از مشکلات ما در بحث صنعت ایمیدرو است که در سال‌های اخیر بد عمل کرده که نیاز به سازوکار نظارتی دقیقی دارد.

سیدمحمد اتابک روز یکشنبه (۲۱ مردادماه) به عنوان گزینه پیشنهادی دولت چهاردهم برای وزارت صنعت، معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

وی با مدرک کارشناس ارشد مهندسی عمران از دانشگاه میشیگان آمریکا دارای سابقه مدیریتی در هیات مدیره انجمن سیمان، هیات مدیره سیمان تهران، عضو شورای مشورتی وزارت صنایع و مجلس و سایر حوزه‌های صنعتی است.

اتابک در کارنامه خود نایب رئیسی اتاق بازرگانی، معاون اقتصادی بنیاد مستضعفان، مدیرعامل و نایب رئیس شرکت سیمان تهران، مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت اکباتان، عضویت و ریاست هیات مدیره شرکت‌های مختلف از جمله سرمایه‌گذاری بانک مسکن، شرکت صدرا و چند شرکت تولیدی را دارد.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)

عناوین برگزیده