تاریخ: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۶:۴۸
بازدید: ۲۶
کد خبر: ۳۴۹۴۲۴
سرویس خبر : آهن و فولاد

بازدید فعالان رسانه‌ای ورزش از شرکت فولاد مبارکه

بازدید فعالان رسانه‌ای ورزش از شرکت فولاد مبارکه
‌می‌متالز - مراسم تجلیل از اصحاب رسانه ورزش اصفهان به همت باشگاه سپاهان در شرکت فولاد مبارکه برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، مراسم تجلیل از اصحاب رسانه، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان اصفهان امروز به همت باشگاه سپاهان و به میزبانی شرکت فولاد مبارکه برگزار شد.

اصحاب رسانه ابتدا با حضور در شرکت فولاد مبارکه، از بخش‌های مختلف تولید این شرکت و جریان تلاش و فعالیت کارگران زحمت‌کش فولاد مبارکه قرار بازدید کردند و سپس در مرکز تحقیقات فولاد مبارکه گردهم آمدند.

در این گردهمایی که با شعار «برای دفاع از حقیقت قلم برداریم» برگزار شد، محمدجواد براتی مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه ضمن خوش‌آمدگویی به فعالان رسانه‌ای اظهار داشت: از نزدیک شاهد فعالیت فرزندان استان اصفهان در شرکت فولاد مبارکه بودید، شرکت فولاد مبارکه غیر از وظیفه پیش‌برد فعالیت‌های صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار، در حوزه مسؤولیت‌های اجتماعی همیشه پیشتاز و پیشرو بوده است که یکی از عرصه‌های آن باشگاه پرافتخار سپاهان است.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: باشگاه سپاهان بر خلاف برخی از باشگاه‌ها فقط یک باشگاه فوتبال نیست بلکه یک مجموعه ورزشی جامع و کامل است که بیش از دو هزار ورزشکار در رشته‌های مختلف در سطوح حرفه‌ای در آن فعالیت می‌کنند و این امر با پشتیبانی فولاد مبارکه اتفاق افتاده است و البته گل سرسبد این باشگاه، تیم فوتبال سپاهان است که مایه افتخار اصفهان بوده و خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت فولاد مبارکه به نقش خود با تقویت زیرساخت‌های ورزشی و تکمیل ورزشگاه نقش‌جهان عمل کرده است و برای دلخوشی مردم اصفهان پشتیبانی خود را ادامه خواهد داد.

در بخش دیگری از این گردهمایی مهدی آذربایجانی مدیرعامل باشگاه سپاهان با تبریک روز خبرنگار و روز جهانی عکاس، اظهار کرد: نویسنده‌ها و کسانی که می‌نویسند، وظیفه سنگینی بر عهده دارند چرا که جامعه به میزان حرف‌های خوبی که در آن زده می‌شود، رشد خواهد کرد و به همین دلیل مهم‌ترین وظیفه خبرنگاران و عکاسان ایجاد فضای تعامل و گفتگو و سوق دادن جامعه به سمت رشد است.

وی افزود: باید فضا به شکلی باشد که حتی بین رقابت‌ها نیز زیبایی‌ها به چشم بیاید؛ خبرنگاران می‌توانند در توسعه زیبایی‌ها و نقد و تقبیح کار بد تأثیر زیادی بگذارند، باید رفتار‌های زشتی که در ورزشگاه‌ها رخ می‌دهند، مورد تقبیح قرار گیرد تا کسانی که مرتکب این رفتار‌های زشت می‌شوند، زیر فشار اجتماعی قرار بگیرند و بدانند که رفتار‌های زشت بدون پاسخ نمی‌ماند.

مدیرعامل سپاهان یادآور شد: البته نباید فضا را هم بر هم زد و باید زمینه رشد را فراهم نمود؛ ما تلاش کردیم تا سپاهان مایه سرافرازی اصفهان باشد و به شخصه در این مسیر چیزی کم نگذاشته‌ام و امیدوارم که حاصل این تلاش‌ها موجب دلخوشی مردم اصفهان شود.

آذربایجانی با بیان اینکه مردم اصفهان بسیار نجیب هستند و در بسیاری از مواقع این نجابت باعث شده تا خیلی چیز‌ها از مردم اصفهان دریغ شود، تاکید کرد: به همین دلیل باید برای دلخوشی و شادی مردم تلاش کنیم و بجنگیم.

وی ادامه داد: خبرنگاران جزئی‌نگر هستند و با دید وسیع خودشان ریز مسائل کشور را منعکس می‌کنند، در حوزه ارتباطات باشگاه اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است از جمله امضای تفاهم‌نامه با کمپ اسپایر و انتقال تجربه با باشگاه‌های اروپایی و به نظرم در حوزه اطلاع‌رسانی و خبر نیز می‌توان زمینه رشد و توسعه را فراهم کرد.

در ادامه این گردهمایی، نمایندگان اصحاب رسانه به بیان نکات، پیشنهاد‌ها و نظرات خود در خصوص مسائل گوناگون پرداختند. همچنین در بخشی از گردهمایی، حاضران یاد و خاطره مرحوم استاد سیدعبدالله هاشمی‌نسب را زنده ساختند.

در پایان نیز از فعالان رسانه‌ای توسط مسوولان باشگاه تجلیل به عمل آمد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده