تاریخ: ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۴۶
بازدید: ۲۴
کد خبر: ۳۵۱۹۴۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در بازدید مدیرعامل بورس انرژی ایران از مس شهید باهنر صورت پذیرفت:

بررسی راه‌های تامین انرژی پایدار و کاهش هزینه‌ها

بررسی راه‌های تامین انرژی پایدار و کاهش هزینه‌ها
‌می‌متالز - در نشست نقوی مدیر بورس انرژی ایران با نمازی‌زاده مدیرعامل و تنی چند از مدیران و کارشناسان مس باهنر بر چگونگی تامین انرژی و کاهش هزینه‌های آن در این مجموعه صنعتی تاکید شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از تاصیکو، نقوی مدیر بورس انرژی، مس باهنر را مجموعه‌ای بزرگ و موثر خواند و افزود: دغدغه مدیریت انرژی و استفاده بهینه از آب، برق و گاز در مدیران این شرکت کاملا مشهود است و اقدامات انجام پذیرفته در این خصوص نشانه آشکاری از این دغدغه‌مندی است.

وی با اشاره به مزایای استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر افزود: با توجه به پیشرفت فن‌آوری در این حوزه می‌توان در این زمینه اقدامات موثری را در دستور کار قرار داد.

نمازی‌زاده مدیرعامل مس باهنر نیز دراین نشست ضمن تشکر از حضور مدیرعامل بورس انرژی در مس باهنر، آمادگی کامل مجموعه مدیران این شرکت را برای انجام اقدامات موثر در راستای مدیریت بهینه انرژی اعلام و افزود: طرح‌ها و اقداماتی که موضوع مصرف بهینه انرژی به ویژه انرژی‌های پاک را دنبال می‌کند همواره در دستورکار شرکت قرار داشته و دارد و مدیران مجموعه تمام همت خود را برای تولید محصول، با استفاده‌ی بهینه از انرژی به کار گرفته‌اند.

بر اساس این گزارش در این نشست که در حاشیه بازدید مدیرعامل بورس انرژی از واحد‌های تولیدی مس باهنر برگزار شد، خرید انرژی از بورس و روش‌های کاهش هزینه‌های آن و همچنین بررسی فرصت‌ها و راهکار‌های صنایع برای حل ناترازی‌های تولید و مصرف آب، برق و گاز که از مشکلات جدی آن‌ها به ویژه در سال‌های اخیر به شمار می‌رود و نیز موضوع پساب شرکت نیز مطرح شد و پیرامون آن بحث و بررسی لازم صورت پذیرفت.

شرکت صنایع مس باهنر از شرکت‌های تابعه هلدینگ صدرتامین، هلدینگ معدنیِ گروه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا)، حلقه ارتباطی معادن مس و صنایع کشور و تولیدکننده گسترده‌ترین محصولات نیمه‌تمام مسی و برنجی و آلیاژی از جمله انواع ورق، تسمه، لوله، فویل، میلگرد، باسبار، مقاطع مختلف و مطلس می‌باشد.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده