تاریخ: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۲۳
بازدید: ۶۴
کد خبر: ۳۵۲۶۴۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
برگزاری نشست مشترک بین مدیران ارشد باشگاه تولید با معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری؛

گل‌گهر می‌تواند در حوزه علمی معادن کشور پیشرو باشد

گل‌گهر می‌تواند در حوزه علمی معادن کشور پیشرو باشد
‌می‌متالز - وی در این نشست از تبیین ساختار نوآوری در گل‌گهر، دستاورد‌های فناورانه گل‌گهر در حوزه تحقیقات و پژوهش، اثرگذاری دانش‌بنیان‌ها در گل‌گهر، نظام‌های مشارکتی و مهندسی معکوس سخن گفت.

به گزارش می‌متالز، دکتر حسین افشین معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور در نشست هم‌اندیشی با مدیرعامل گل‌گهر گفت: گل‌گهر می‌تواند در حوزه علمی معادن کشور پیشرو باشد.

در نشست مشترک مدیران ارشد باشگاه تولید با دکتر حسین افشین معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، مهندس عتیقی مدیرعامل معدنی و صنعتی گل‌گهر گزارش جامعی از مباحث علمی و حوزه‌های فناوری گل‌گهر ارائه کرد.

وی در این نشست از تبیین ساختار نوآوری در گل‌گهر، دستاورد‌های فناورانه گل‌گهر در حوزه تحقیقات و پژوهش، اثرگذاری دانش‌بنیان‌ها در گل‌گهر، نظام‌های مشارکتی و مهندسی معکوس سخن گفت.

دکتر حسین افشین معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور در این جلسه گفت: گل‌گهر می‌تواند در حوزه علمی معادن کشور پیشرو باشد.

تشکیل کارگروهی مشترک بین متخصصان گل‌گهر و کارشناسان نهاد علمی ریاست جمهوری در راستای تعریف پروژه‌های نوآور، برگزاری تور‌های فن‌آورانه و راهبری پروژه‌های ارزش آفرین ملی در صنایع سنگ آهن و فولاد از تصمیمات مهم این جلسه بود.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده