تاریخ: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۴۶
بازدید: ۱۷۲
کد خبر: ۲۵۲۰۵۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان

کارگران ققنوس خواف برای کار فراخوانده شدند

‌می‌متالز - با توجه به اینکه کارگران ققنوس خواف طی چند ماه بیکار شده بودند با تاکید وزیر صنعت معدن و تجارت برای کار حاضر شدند.

به گزارش می‌متالز، حسن جعفری گفت: با توجه به اینکه کارگران ققنوس خواف طی چند ماه بیکار شدند با تاکید وزیر صنعت معدن و تجارت مبنی بر اینکه ما باید پروژه جدیدی را برای شاغل شدن کارگران ایجاد کنیم پروژه ۲۳۸ هزاری طراحی شد و با فوریت و به صورت فشرده انجام شد و تحویل پیمانکار گردید.

امروز نیز طی مراسمی با حضور رئیس اداره صمت خواف و مسوولین شهرستانی کارگران بیکار شده معدن ققنوس در این پروژه مشغول انعقاد قرارداد هستند که دغدغه خودشان و خانواده شان برطرف شود.

مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان گفت: مجوز برداشت در فاز اول ۶۰۰ هزار تن است که ما حدود ۲ میلیون تن خاکبرداری خواهیم داشت و با اجرای فاز‌های بعدی شاهد افزایش میزان تولید خواهیم بود.

او گفت: سرمایه اولیه پیش بینی شده حدو ۲ هزار میلیارد تومان برداشت را در سال آینده خواهیم داشت.

جعفری گفت: در سال آینده ما ۱۲۰ درصد افزایش تولید خواهیم داشت و همچنین توسعه ماشین آلات و پیمانکاران که باعث اشتغال به کار جوانان و نیز درآمد زدایی برای دولت خواهد شد.

به گفته او، ایمیدرو یکی از مهمترین بحث‌های تخصصی است که با ایجاد دانشگاه خود توانستیم ۲۲۰ درصد نسبت به افزایش دانش آموزان بود که عمده این متخصصین بومی هستند و نیز اشتغال به کار خواند شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده