تاریخ: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۲۷
بازدید: ۱۵۹
کد خبر: ۲۵۶۵۹۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
استاندار چهارمحال و بختیاری:

طرح توسعه کارخانه سیمان چهارمحال و بختیاری دنبال شود

‌می‌متالز - استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اجرای طرح توسعه کارخانه سیمان شهرکرد را در دستور کار قرار دهد، موافقت‌های اولیه برای این منظور با مسوولان این واحد تولیدی صورت گرفته است و می‌توان شاهد افزایش اشتغال در این واحد تولید بود.

به گزارش می‌متالز، غلامعلی حیدری پنجم اردیبهشت‌ماه در آئین نواختن زنگ کار و تلاش در کارخانه سیمان چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش موثر کارگران در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: اکنون در جنگ اقتصادی قرار داریم، همانطور که کارگران در جنگ نظامی با حضور در جبهه‌های جنگ خوش درخشیدند، امروز نیز در عرصه جنگ اقتصادی با تولید در حال خدمت به کشور هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه نقش کارگران در تحقق شعار سال برجسته است، عنوان کرد: جامعه کارگری می‌تواند با استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز در راستای افزایش بهره‌وری در تولید حرکت کند، اگر تولید مبتنی بر علم افزایش پیدا کند، نیاز به واردات نخواهیم داشت و تیغ تحریم کند می‌شود.

وی بیان کرد: جامعه کار و تلاش در حال حرکت به سمت خودکفایی است، قطعا مجاهدت‌های کارگران در جنگ اقتصادی در یاد‌ها خواهد ماند.

حیدری با تاکید بر اینکه حدود ۹۸ هزار کارگر در چهارمحال و بختیاری تحت پوشش بیمه کارگری قرار دارند، بیان کرد: جامعه کارگری با مشکلاتی مواجه هستند، قطعا حل مشکلات این قشر در دستور کار دولتمردان قرار دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: امنیت شغلی، مسائل رفاهی و معیشتی، بهداشت و درمان کارگران و قرار گرفتن کارگران کارخانه سیمان استان در رده مشاغل سخت و زیان‌آور در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی گفت: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری اجرای طرح توسعه کارخانه سیمان شهرکرد را در دستور کار قرار دهد، موافقت‌های اولیه برای این منظور با مسوولان این واحد تولیدی صورت گرفته است و می‌توان شاهد افزایش اشتغال در این واحد تولید بود.

حیدری با بیان اینکه رفع موانع تولید از ملزومات تحقق شعار سال محسوب می‌شود، تصریح کرد: اگر بتوانیم فرصت‌های شغلی ایجاد کنیم، قطعا موتور توسعه چهارمحال و بختیاری شتاب خواهد گرفت.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان یادآور شد: ایجاد اشتغال پایدار در استان موجب مهاجرت معکوس می‌شود و همچنین توسعه استان و کشور را در پی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده