تاریخ: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۲۱
بازدید: ۱۹۰
کد خبر: ۲۶۰۶۰۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
در اردیبهشت ماه امسال ثبت شد:

رشد ۱۲ درصدی درآمد فروش «ذوب»

‌می‌متالز - درآمد فروش شرکت ذوب آهن اصفهان طی دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ماه امسال در مقایسه با ماه قبل از آن حدود ۱۲ درصد رشد داشته است.

به گزارش می‌متالز، گزارش عملکرد یک ماهه اردیبهشت «ذوب» را در اینجا بخوانید.


عملکرد یک ماهه منتهی به ۱۴۰۱.۰۲.۳۱


بر اساس این گزارش، این مجموعه فعال در گروه فلزات اساسی در حالی که طی فروردین ماه امسال بالغ بر ۳۰ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال درآمد محقق ساخته است، این رقم را در پایان فعالیت اردیبهشت ماه همان سال به بیش از ۳۴ هزار و ۲۷۳ میلیارد ریال ارتقا داده است.

گفتنی است، "ذوب" در ماه گذشته تعداد ۲۲۵ هزار و ۴۳۰ تن انواع محصول تولید کرده است که ۲۴۶ هزار و ۶۳۳ تن از تولیداتش را در بازار‌های داخلی و خارجی فروخته است.

رشد ۱۲ درصدی درآمد فروش «ذوب»


بر اساس اطلاعات موجود، تعداد ۱۵۴ هزار و ۸۲۹ تن از تولیدات این شرکت به ارزش ۲۰ هزار و ۱۰۹ میلیارد ریال در بازار‌های داخلی عرضه شده است و ۹۱ هزار و ۸۰۴ تن از تولیدات به ارزش ۱۴ هزار و ۱۶۴ میلیارد ریال به کشور‌های خارجی صادر شده است.

رشد ۱۲ درصدی درآمد فروش «ذوب»


دوره عملکرد از ابتدای سال مالی جاری تا تاریخ ۱۴۰۱.۰۲.۳۱


شرکت ذوب آهن اصفهان فعالیت خود در دوره از ابتدای سال مالی جاری تا پایان اردیبهشت ماه را با ثبت درآمد ۶۴ هزار و ۹۶۳ میلیارد ریالی ناشی از فروش ۴۴۹ هزار تن از تولیداتش به پایان رسانده است.

رشد ۱۲ درصدی درآمد فروش «ذوب»


طبق اطلاعات جدول زیر، درآمد داخلی "ذوب" در دوره مذکور بالغ بر ۳۵ هزار و ۹۱۵ میلیارد ریال و درآمد خارجی آن حدود ۲۹ هزار میلیارد ریال اعلام شده است.

رشد ۱۲ درصدی درآمد فروش «ذوب»


بالاترین مبلغ و نرخ فروش محصولات


محصول تیرآهن در ماه گذشته بیشترین درآمد فروش را به مبلغ ۹ هزار و ۹۶۷ میلیارد ریال برای این مجموعه محقق ساخته است و در دوره از ابتدای سال مالی جاری تا پایان اردیبهشت ماه بیشترین درآمد حدود ۱۸ هزار و ۳۲۸ میلیارد ریال محاسبه می‌شود که این رقم به محصول شمش کالا تعلق دارد.


روند معاملات


در پایان این گزارش می‌افزاید، قیمت سهام شرکت ذوب آهن اصفهان طی معاملات اردیبهشت ماه امسال بازار سرمایه حدود هشت درصد رشد داشته است. به گونه‌ای که، از مبلغ دو هزار ۷۸۶ ریال به سه هزار ریال رسیده است. همچنین ارزش معاملات "ذوب" در اولین روز معاملاتی بورس طی اردیبهشت ماه امسال بیش از ۱۹۶ میلیارد و ۹۷۵ میلیون ریال و در آخرین روز معاملاتی ماه مذکور بالغ بر ۳۰۱ میلیارد و ۱۰۴ میلیون ریال محاسبه می‌شود.

رشد ۱۲ درصدی درآمد فروش «ذوب»

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده