تاریخ: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۲۹
بازدید: ۱۸۴
کد خبر: ۲۶۱۸۶۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رییس سازمان صمت لرستان:

معادن استان با پهپاد پایش می‌شوند

‌می‌متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: سه معدن بزرگ این استان باهدف جلوگیری از فعالیت‌های خارج از محدوده، با پهپاد (پرنده هدایت‌پذیر از دور) پایش می‌شوند.

به گزارش می‌متالز، بهمن جعفری روز شنبه در دیدار معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صمت با استاندار لرستان اظهار کرد: سه معدن بزرگ در استان وجود دارد که در شورای معادن، اعتباری برای استان درنظر گرفته شده که در این راستا مناقصه‌ای برگزار و یک پهپاد خریداری شد.

وی افزود: با خرید پهپاد می‌توانیم معادن را در حوزه استخراج و جلوگیری از فعالیت‌های خارج از محدوده پایش کنیم.

وی با بیان اینکه مطالعاتی در حوزه‌های مختلف استان اجرا شده است تصریح کرد: در این راستا کانون‌های مطلوبی در حوزه مواد معدنی غیر فلزی و یک محدوده فلزی در الیگودرز شناسایی شده است که چگونگی استفاده از این ظرفیت‌ها پیگیری می‌شود.

رییس سازمان صمت لرستان ادامه داد: همچنین پیگیری مسایل مرتبط با مجتمع فولاد ذوب آهن ازنا و سیمان خرم‌آباد که از مصوبات سفر رییس جمهور می‌باشد در دستور کار قرار دارد.

جعفری با اشاره به اینکه امسال چهار طرح تحولی صمت در لرستان انجام شده است بیان کرد: در زمینه پاسخگویی به مردم نیز، تمامی نظارت‌ها از بستر سامانه ۱۲۴ دنبال می‌شود و اعتباری در نظر گرفته شده است که نظارت‌ها به صورت سنتی انجام نشود.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) لرستان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده