تاریخ: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۲۹
بازدید: ۱۷۶
کد خبر: ۲۶۳۲۷۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رئیس سازمان صمت خراسان جنوبی اعلام کرد؛

احداث بزرگترین پایگاه امداد و نجات شرق در حوزه معادن زغال سنگ

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از پیشرفت فیزیکی حدود ۳۵ درصدی ساخت بزرگترین پایگاه امداد و نجات شرق کشور در حوزه معادن طبس توسط ایمیدرو خبرداد.

به گزارش می‌متالز، عباس جرجانی اظهار کرد: با توجه به اهمیت امداد رسانی در حوادث احتمالی که ممکن در معادن زغال سنگ طبس به وجود آید، عملیات اجرایی ساخت بزرگترین پایگاه امداد و نجات شرق کشور از بهمن ماه سال گذشته توسط ایمیدرو با انتخاب پیمانکار آغاز شده است.

به گفته وی کاراحداث این پایگاه امداد و نجات در دو بخش احداث ساختمان و خرید تجهیزات در حال انجام است که همه تجهیزات مورد نیاز خریداری و به انبار امیدرو حمل شده است.

وی تصریح کرد: فنداسیون ساختمان امداد و نجات مورد نظر انجام شده و آهن آلات مورد نیاز هم خریداری و به مکان احداث آن حمل شده است و حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

جرجانی اضافه کرد: این پایگاه امداد و نجات در مدت زمان ۱۸ ماه قرار است، ساخته شود که با توجه به خریداری تجهیزات مورد نیاز و اینکه یکی از طرح‌های فعال امیدرو است در مدت زمان مشخص شده برای ساخت آن، به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته وی ایمیدرو در خراسان جنوبی پروژه‌های بسیاری، چون فولاد قاین، چند محدوده در معادن زغال سنگ طبس دارد و برروی پروژه‌های یوفیزیک استان کار‌های بزرگی را انجام داده است که اکتشاف آن‌های را که پتانسیل داشته انجام می‌دهد و بقیه را به متقاضیان واگذار کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر

عناوین برگزیده