تاریخ: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۵۳
بازدید: ۱۲۳
کد خبر: ۲۷۴۷۸۰
سرویس خبر : آهن و فولاد

تمدید ثبت برند ذوب آهن اصفهان در سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO)

تمدید ثبت برند ذوب آهن اصفهان در سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO)
‌می‌متالز - جلسه تحویل مدارک ثبت نام و نشان تجاری ذوب آهن اصفهان (ESCO و ZOBESCO) در سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) با حضور مهندس ایرج رخصتی مدیرعامل، حمیدرضا رضائی مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه ای، حمید سرال مدیر روابط عمومی، محمدعلی میرزا بابایی مدیرعامل شرکت دانش بنیان پلکان و جمعی از کارکنان روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، ۲۷ شهریورماه در دفتر مدیرعامل شرکت برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در این نشست با اشاره به اینکه این شرکت تاریخچه ۵۰ ساله در صنعت فولاد کشور دارد، گفت: ذوب آهن پایه گذار صنعت فولاد و توسعه دهنده این صنعت در کشور می‌باشد لذا وظیفه ما است که نگذاریم به نام آن خدشه‌ای وارد شود و ثبت نام و برند تجاری این مجتمع عظیم صنعتی نیز می‌تواند صیانت از این صنعت باشد.

وی افزود: شعار ذوب آهن اصفهان "با اطمینان بسازید " است و ریشه در کیفیت محصولات تولیدی دارد. درواقع کیفیت محصولات ذوب آهن همواره بالاتر از سطح استاندارد کشور می‌باشد که این مهم، بیانگر با اطمینان ساختن است.

مهندس رخصتی، ذوب آهن اصفهان را سرمایه ملی دانست وگفت: این مجتمع عظیم صنعتی یکی از پر افتخارترین کارخانه‌های فولادی کشور است که با روش کوره بلند که بهترین روش برای تولید فولاد است محصولات خود را تولید می‌نماید و توانسته با نظارت‌های دائم و کنترل کیفیت محصولات خود، بیشترین رضایت مشتریان را جلب نماید.

مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان نیز در این نشست گفت: با توجه به مزایا و ریسک‌های موجود در حوزه ثبت نام و نشان تجاری ذوب آهن اصفهان در بازار‌های صادراتی، روابط عمومی با هماهنگی و همکاری معاونت بازاریابی و فروش شرکت تمهیدات ویژه‌ای برای این موضوع اندیشید و از دوسال پیش فرآیند تمدید ثبت برند ذوب آهن اصفهان با نام تجاری (ESCO و ZOBESCO) شروع و در سال جاری تکمیل شد.

حمید سرال با اشاره به اینکه برند ذوب آهن با شعار با اطمینان بسازید ثبت شده است افزود: با ثبت برند ذوب آهن از هرگونه سوءاستفاده احتمالی جلوگیری خواهد شد و این برند جهانی مورد حمایت سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون محصولات تولیدی ذوب آهن علاوه بر رفع نیاز داخل کشور، به بیش از ۲۳ کشور اروپایی، آسیایی و آفریقایی صادر می‌شود، گفت: برای صادرات، نام و برند تجاری ذوب آهن اصفهان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

محمد علی میرزا بابایی مدیرعامل شرکت دانش بنیان پلکان نیز گفت: با ارزش‌ترین دارایی هر شرکتی برند آن می‌باشد که در بازار با آن شناخته می‌شود و برای حفاظت از آن حتما باید آن را ثبت و مراقبت نمود. وی افزود: ذوب آهن مادر صنعت فولاد کشوراست و برند آن نیز مانند تکه‌ای از خاک کشور است که باید از آن صیانت کرد.

میرزا بابایی گفت: این شرکت با ثبت نام تجاری خود مالکیت معنوی برند خود را دریافت و می‌تواند با اطمینان از آن استفاده کند.

منبع: ذوب آهن اصفهان

عناوین برگزیده