تاریخ: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۰:۰۱
بازدید: ۱۴۶
کد خبر: ۲۷۷۳۸۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
فعال کارگری هپکو:

امروز از هر خط تولید هپکو یک محصول جدید خارج می‌شود

‌می‌متالز - میرناصری گفت: نتایج اقدامات انجام‌شده در یک سال و نیم اخیر به‌خوبی در شرکت هپکو قابل‌لمس است و امروز از هر خط تولید هپکو علاوه بر محصولات قبلی متناسب با نیاز‌های کشور یک محصول جدید خارج می‌شود.

به گزارش می‌متالز، سید امیر میرناصری فعال کارگری شرکت هپکو با اشاره به حضور پرقدرت هپکو در نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران اظهار داشت: هپکو در دهه ۸۰ به لحاظ تنوع محصولات و تولیداتی که داشت در تمامی نمایشگاه‌های تخصصی صنایع، معادن و ماشین‌آلات حضور پیدا می‌کرد، اما متأسفانه مشکلات ایجادشده باعث شد هپکو در ۱۰ سال گذشته در هیچ نمایشگاهی شرکت نکند.

وی افزود: بحمدالله سال گذشته بعد از حدود ۱۰ سال هپکو در نمایشگاه سنگ نیم ور محلات به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌ها حضور پیدا کرد و یک محصول را ارائه داد امسال، اما با مدیریت و کار جهادی و فعالیت‌های پرفشار کاری، هپکو توانست حضور شایسته‌ای در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران داشته باشد.

میرناصری با بیان اینکه نتایج اقدامات انجام‌شده در یک سال و نیم اخیر به‌خوبی در شرکت هپکو قابل‌لمس است تصریح کرد: امروز از هر خط تولید هپکو علاوه بر محصولات قبلی یک محصول جدید خارج می‌شود که با توجه به استراتژی شرکت و اولویت‌های کشور بیشتر حول محور ماشین‌آلات معدنی است.

وی افزود: اصلی‌ترین محصول ارائه‌شده توسط هپکو در نمایشگاه سنگ محلات بیل ۳۷ تنی هپکو با نام HEC ۳۷۰ بود که برای اولین بار در کشور تولید شد و جزو بیل‌های معدنی است و در سال‌های آینده قطعاً نمونه‌های قدرتمندی تری از این محصول را ارائه خواهیم کرد.

این فعال کارگری شرکت هپکو خاطرنشان کرد: با حمایت‌های انجام‌شده موفق شدیم به محصولات جدید معدنی برسیم که طراحی و تولید شرکت هپکو هستند و با حضور قدرتمند در نمایشگاه سنگ محلات توانستیم ثابت کنیم که هپکو می‌تواند.

وی افزود: امروز توانستیم ثابت کنیم تمام سر و صدا‌ها و چالش‌های کارگری در سنوات اخیر فقط به خاطر بقای هپکو بود که این شرکت بماند و بتواند در شرایط تحریم به تولید این کشور کمک کند که بحمدالله امروز این اتفاق افتاده است.

میرناصری همچنین خاطرنشان کرد: البته به خاطر مسائلی که در طول سالیان گذشته انباشته‌شده همچنان مشکلاتی داریم که باید شنیده شوند و مسوولین هم برای رفع آن‌ها تلاش کنند چراکه با حمایت مستقیم و غیرمستقیم دولت و همراهی تأمین اجتماعی به‌عنوان سهامدار هپکو می‌تواند روز به روز قوی‌تر شود.

به گزارش دیارآفتابیل هیدرولیکی ۳۷ تنی ساخت شرکت هپکو اراک با نام تجاری HEC ۳۷۰، نوزدهم مهرماه در حاشیه افتتاح چهاردهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در نیم‌ور شهرستان محلات رونمایی شد.

این بیل از لحاظ عملیاتی در معادن و تمام مناطقی که عملیات معدنی دارند، استفاده می‌شود و تمام تکنولوژی بکار رفته در این دستگاه برابر استاندارد‌های جهانی و مربوط به شرکت هپکو است.

منبع: پایگاه خبری دیار آفتاب

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده