تاریخ: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۵۲
بازدید: ۱۳۹
کد خبر: ۲۸۲۲۳۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مصوبات هشتاد و سومین جلسه شورای عالی اشتغال ابلاغ شد + سند

‌می‌متالز - معاون اشتغال وزارت کار خبر داد مصوبات هشتاد و سومین جلسه شورایعالی اشتغال توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تمامی دستگاه‌ها ابلاغ شد.

به گزارش می‌متالز، هشتاد و سومین جلسه شورای عالی اشتغال (سومین جلسه شورای عالی اشتغال در دولت سیزدهم) به ریاست آقای دکتر رئیسی، رئیس جمهور محترم در تاریخ ۱۴۰۱.۰۸.۰۳ برگزار شد که دارای ۹ مصوبه بود؛ این مصوبات پس از تایید و توشیح رئیس جمهورتوسط مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های ذی ربط ابلاغ گردید.

محمود کریمی بیرانوند، معاون وزیرکار درباره جزئیات این مصوبه گفت:حمایت از برنامه‌های اشتغال نهاد‌های حمایتی مثل بهزیستی و کمیته امداد (ذیل همکاری با استانداری ها) و افزایش وام اشتغال از یکصد میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان از مصوبات شورای عالی اشتغال بود که با حضور و تلاش مرتضوی وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود که در جلسه شورای عالی اشتغال با حضور رئیس جمهور به نتیجه رسید.

معاون وزیر کار با اشاره به اینکه موضوع اشتغال برای دولت سیزدهم بسیار حائز اهمیت است، گفت: در همین راستا یکی از مصوبات شورای عالی اشتغال، ایجاد گروه و کارگروه‌های تخصصی در زمینه اشتغال در وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مختلف بود که مصوب شد. همچنین در زمینه همکاری‌ها با دستگاه‌های مختلف برای توسعه اشتغال، کارآفرینی و مهارت با وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های ذیربط برای دانش آموختگان از مواردی است که جزئیات آن‌ها به محض نهایی شدن در آینده نزدیک به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه مصوبات باید در معاونت حقوقی نهایی شود ادامه داد: تامین مالی طرح‌های نیمه تمام از موضوعات خوبی بود که به نتیجه رسید تا طرح‌های نیمه تمام و راکد از وضعیت موجود خارج شوند.

متن کامل ابلاغیه را مشاهده کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده