تاریخ: ۲۸ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۳۷
بازدید: ۱۲۶
کد خبر: ۲۸۸۷۰۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرکل صمت استان ایلام مطرح کرد؛

شورای معادن ظرفیتی مناسب برای توسعه معادن استان ایلام است

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان ایلام با بیان اینکه شورای معادن زیر ساختی مناسب و ظرفیتی مطلوب برای توسعه این استان است، گفت: بسیاری از مسیر‌های رشد و توسعه معادن و صنایع معدنی از طریق این شورا می‌تواند اتفاق بیفتد.

به گزارش می‌متالز، «رضا محمدرحیمی» مدیرکل صمت استان ایلام، جلسه شورای معادن استان به ریاست معاون امور اقتصادی استانداری ایلام و همچنین حضور اعضای شورای معادن در محل دفترمعاون استاندار با ارائه راهکار‌ها و پیشنهادات مهم در حوزه معدن استان تشکیل شد.

وی با بیان اینکه شورای معادن زیر ساختی مناسب و ظرفیتی مطلوب برای توسعه استان ایلام است، افزود: بسیاری از مسیر‌های رشد و توسعه معادن و صنایع معدنی از طریق این شورا می‌تواند اتفاق بیفتد.

مدیرکل صمت استان ایلام اضافه کرد: در این شورا توانستیم طی سال‌های گذشته تاکنون برخی از مسائل و مشکلات را مرتفع و توانمندی‌های بیشتری را شناسایی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: انتظار نیز همین است که نقش معادن به خوبی ایفا و بهره‌برداری‌های لازم و تأثیر آن در اقتصاد نشان داده شود.

محمدرحیمی همچنین گفت: از مهم‌ترین مصوبات این جلسه می‌توان به نحوه تخصیص سهم بهره مالکانه حقوق دولتی معادن به استان، تعیین نحوه نقشه‌برداری از معادن، موافقت با افزایش محدوده معدنی و تعطیلی موقت معدن اشاره کرد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده