تاریخ: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۴۸
بازدید: ۱۱۶
کد خبر: ۲۹۲۶۲۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رشد ۱۵۷هزار واحدی شاخص بورس از ابتدای امسال

‌می‌متالز - شاخص بورس از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۱۵۷هزار واحد افزایش را طی ۲۱۷روز معاملاتی به ثبت رسانده است.

به گزارش می‌متالز، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۱۸۵۰ میلیارد و ۱۱۹ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۱۹۲۹ هزار و ۲۱۷ میلیارد ریال در بیش از ۹۱ میلیون و ۴۱۸ هزار و ۶۶۵ دفعه طی ۲۱۷ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۲۲۳ میلیارد و ۷۶۲ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۳۲۸۵ هزار و ۳۲۴ میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۲۱۷ روز، با ۱۵۷ هزار و ۵۴۵ واحد افزایش، معادل ۱۱.۵۲ درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۱۵۴ هزار و ۶۰۰ واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۱۲۶ هزار و ۵۱۱ واحد افزایش، معادل ۳۶.۳۳ درصد رشد کرد و در این مدت به رقم ۴۷۴ هزار و ۷۷۹ واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۹۰ هزار و ۴۸۹ واحد افزایش در این مدت به رقم یک میلیون و ۱۵۴ هزار و ۶۰۰ واحد و شاخص بازار دوم با ۳۹۳ هزار و ۳۵۴ واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۹۵۲ هزار و ۷۸۳ واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۸.۵۰ درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۱۵.۳۷ درصد رشد همراه شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده