تاریخ: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۵۱
بازدید: ۳۲۰
کد خبر: ۲۹۷۶۲۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی حکمی؛

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت ایلام منصوب شد

‌می‌متالز - جلسه معارفه سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام با حضور معاونین و مدیران این اداره کل برگزار گردید.

به گزارش می‌متالز، در این جلسه مدیرکل صمت استان، ضمن تبریک آغاز سال نو و گرامیداشت ماه مبارک رمضان، از معاونین و مدیران این اداره کل خواست تا با روحیه جهادی و مصمم‌تر از سال گذشته در خدمت رسانی به مردم و جامعه هدف کوشا باشند.

محمد رحیمی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان "مهار تورم و رشد تولید" از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: کلیه مسوولین و کارگزارانی که در حوزه تولید و مبارزه با تورم فعالیت دارند، باید با استفاده از تمام ظرفیت ها، ضمن برنامه ریزی برای رشد کمی و کیفی تولید، در امر مبارزه و کنترل تورم بصورت محسوس، ایفای نقش نمایند.

گفتنی است؛ در ادامه جلسه ضمن قدردانی از سعید شریفی معاون پیشین امور بازرگانی و توسعه تجارت، که به عنوان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان منصوب شده است، علی غیاثی به عنوان سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت استان معرفی و منصوب شد.

لازم به ذکر است؛ علی غیاثی، سوابقی همچون رئیس اداره بازرسی و نظارت، رئیس اداره بازرگانی داخلی و تنظیم بازار و رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان را در کارنامه خود دارا می‌باشد.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی بازتاب ایلام

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده