تاریخ: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۳۲
بازدید: ۸۶
کد خبر: ۳۳۲۴۴۲
در ادامه برنامه‌های سفر به استان کردستان؛

پروژه جاده دسترسی معادن مرمر در قروه توسط معاون وزیر صمت به بهره‌برداری رسید

‌می‌متالز - پروژه جاده دسترسی به معادن مرمر در محور سریش آباد - قصلان در شهرستان قروه امروز با حضور معاون وزیر صمت و رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌ معدنی کشور، به بهره‌برداری رسید.

به گزارش می‌متالز، پروژه جاده دسترسی به معادن مرمر در محور سریش آباد - قصلان در شهرستان قروه، امروز با حضور «علیرضا شهیدی» معاون وزیر صمت و رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌ معدنی کشور، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان و جمع دیگری از مسوولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

عملیات اجرای پروژه جاده دسترسی به معادن مرمر سریش آباد - قصلان تا به بهره‌برداری رساندن آن به گفته مجری طرح ۷۰ روز طول کشیده است.

«کیومرث حبیبی» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در مراسم بهره‌برداری از این پروژه گفت: یکی از پروژه‌های موفق استان پروژه جاده دسترسی به معادن مرمر در قروه است که در کمترین زمان ممکن توسط پیمانکار آن تحویل داده شد.

وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای این پروژه ۳.۴ کیلومتر راه دسترسی به معادن مرمر آسفالت شده است، افزود: برای اجرای این پروژه ۱۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده