تاریخ: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۴۲
بازدید: ۵۰
کد خبر: ۳۳۳۱۸۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با حضور فرمانده کل سپاه و وزیر صمت؛

سومین نمایشگاه سرآمدان فن‌آوری و صنعت آغاز به کار کرد

‌می‌متالز - سومین نمایشگاه سرآمدان فن‌آوری و صنعت به همت سازمان بسیج مهندسین کشور و همیاری مرکز بسیج وزارت صمت و ۵ وزارتخانه صنعتی دیگر و با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران، وزیر صمت و رئیس سازمان انرژی اتمی آغاز به کار کرد.

به گزارش می‌متالز، سومین نمایشگاه سرآمدان فن‌آوری و صنعت به همت سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور و همیاری مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت و ۵ وزارتخانه صنعتی دیگر و با حضور سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران، «عباس علی‌آبادی» وزیر صمت، سردار «سیدقاسم قریشی» جانشین سازمان بسیج مستضعفین و «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی، کار خود را آغاز کرد.

در این نمایشگاه ۲۸ استان و از هر استان ۴ شرکت فناور و در مجموع ۳۷۰ دستاورد جدید فناوری و صنعت عرضه شده است.

رونمایی از واحد‌های تولیدی مانع‌زدایی شده، معرفی ۳۰۰ محصول بومی‌سازی شده، معرفی و الگوسازی نوآوران و فناوران برتر عرصه صنعت و معدن، معرفی و الگوسازی شرکت‌های دانش‌بنیان پیشرو در حل مسائل اولویت‌دار وزارتخانه‌های مرتبط با عرصه صنعت و معدن، رونمایی از شبکه اندیشه‌ورزی بسیج، معرفی و تقدیر از کانون‌های تخصصی و گروه‌های جهادی برتر بسیجی وزارتخانه و همچنین نشست هم‌اندیشی بانوان متخصص و مهندس بسیجی، از برنامه‌های سومین جشنواره و نمایشگاه سرآمدان فناوری و صنعت، است.

در ادامه مراسم «مجتبی اصغری» مسوول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور در حاشیه این برنامه گفت: امسال دو هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی و معدنی پایش شده که حدود ۷۰۰ مورد مانع‌زدایی شده است.

وی افزود: جشنواره سرآمدان فن‌آوری و صنعت با مشارکت مراکز بسیج دستگاه‌های تابعه وزارتخانه‌های نفت، نیرو، ارتباطات و فناوری اطلاعات، صنعت، معدن و تجارت، دفاع و سازمان انرژی اتمی برگزار شد.

گفتنی است، در این جشنواره از سه طرح اعتلای هادی روشنایی، پایش و عارضه‌یابی صنایع کوچک و متوسط و شبکه اجتماعی و تخصصی به ترتیب با مشارکت وزارتخانه‌های صنعت معدن و تجارت، نیرو و ارتباطات رونمایی شده است.

در ادامه با اهدای لوح از همراهی و همکاری آقایان سید علی لطفی‌زاده، پژمان قربانی، مهدی حسینی‌نژِاد و شکیبا آزاد و همچنین خانم‌ها طاهره رضاپور و دارابی قدردانی شد.

مراسم با اهدا لوح و تندیس به تمامی برگزیدگان جشنواره سرآمدان فن‌آوری و صنعت توسط وزیر صمت و رئیس سازمان انرژی اتمی، رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن و جانشین سازمان بسیج مستضعفین به پایان رسید.

در انتهای مراسم از کمیته اجرایی جشنواره که مرکز بسیج وزارت صنعت معدن و تجارت٬ مرکز بسیج وزارت ارتباطات و بسیج صنایع پتروشیمی بودند تشکر و قدردانی به‌عمل آمد.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده