تاریخ: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۷:۱۲
بازدید: ۲۸۵
کد خبر: ۳۴۸۳۲۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
شرکت ملی مس به دنبال فتح بازار‌های جدید صادراتی؛

سیاست‌های ده‌گانه «ملی مس» در حوزه بازرگانی/ از تنوع‌بخشی به بازار‌های فروش تا توسعه صادرات

سیاست‌های ده‌گانه «ملی مس» در حوزه بازرگانی/ از تنوع‌بخشی به بازار‌های فروش تا توسعه صادرات
‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با تاکید بر اهمیت توسعه صادرات، از اجرای سیاست‌های جدید در بخش فروش محصولات مس خبر داد.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، دکتر «حسین مدرس خیابانی» در نشست بررسی راهکار‌های بهبود فرآیند‌های حوزه بازرگانی با بیان اینکه ایجاد بازار‌های جدید صادراتی جزو برنامه‌های شرکت ملی مس قرار دارد، اظهار کرد: باید به دنبال برقراری ارتباط با خریداران جدید و دستیابی به مقاصد جدید صادراتی باشیم.

وی با تشریح سیاست‌های کلان شرکت ملی مس در حوزه فروش محصولات افزود: شفاف‌سازی در فروش، سامانه‌محور کردن فرآیند‌ها و تبعیت از ضوابط فروش در بورس کالا از دیگر سیاست‌های اصلی فروش شرکت ملی مس به شمار می‌رود که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همچنین بر اهمیت ایجاد فضای رقابتی در حوزه خرید و فروش تاکید کرد و گفت: باید رقابت را جایگزین انحصار و سبد خریداران و فروشندگان متنوع شود.

وی از صادرات مستقیم، تحویل کالا در محل، صادرات با قیمت حداکثری، متنوع شدن بازار‌های صادراتی، شفاف‌سازی در فروش، ایجاد بستر‌های الکترونیکی خرید و فروش، رعایت الزامات بین‌المللی و استفاده از خدمات بازرگانی بر اساس شرایط رقابتی و همچنین توجه به ضوابط بورس کالا به عنوان برخی از سیاست‌های ده‌گانه شرکت ملی صنایع مس ایران در حوزه بازرگانی یاد کرد.

منبع: مس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
هلدینگ
«پدرام پیروی‌نسب» مدیرعامل هلدینگ توسعه و تجهیز معادن امداد در گفت‌و‌گو با «می‌متالز» عنوان کرد:

هلدینگ "معادن امداد" از ۳۷ سال پیش فعالیت‌های خود را با معدنکاری سنگ ساختمانی آغاز کرد/ توسعه، سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های جدی هلدینگ "معادن امداد" در حوزه‌های مختلف معدنی از اکتشاف تا فرآوری/ در مرز بین استان کردستان و آذربایجان غربی محدوده مستعد طلا را شناسایی کرده‌ایم و در مرحله اخذ گواهی کشف و بهره‌برداری هستیم