تاریخ: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۳:۴۷
بازدید: ۲۹
کد خبر: ۳۴۹۰۵۰
سرویس خبر : اجتماعی
برای نخستین بار از ابتدای بهره‌برداری تاکنون برگزار شد؛

رویداد آموزشی و گردهمایی خانواده بزرگ روابط عمومی گروه فولاد مبارکه

رویداد آموزشی و گردهمایی خانواده بزرگ روابط عمومی گروه فولاد مبارکه
‌می‌متالز - رویداد یک‌ روزه آموزشی و گردهمایی خانواده بزرگ روابط عمومی گروه فولاد مبارکه با عنوان «فولادآن»، روز سه‌شنبه ۲۳ مردادماه با حضور مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌های شرکت‌های زیرمجموعه فولاد مبارکه برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، در ابتدای این رویداد، دوره‌های آموزشی روند‌های نو در روابط عمومی و تغییرات و نگرش‌های جدید در روابط عمومی، کارگاه آموزشی تفکر طراحی در قالب ۳۰ تیم ۶ نفره برگزار شد.

در ادامه این رویداد یک‌ روزه، ۱۲ تن از مدیران روابط عمومی شرکت‌های زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه، به اشتراک تجارب و ارائه گزارش عملکرد خود پرداختند و پس از آن نیز مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه مبحث بازخوانی و بازطراحی ارتباطات فولاد مبارکه را با عنوان «فولادپرایم» ارائه کرد.

در پایان محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به‌ عنوان مهمان ویژه به‌ همراه معاون فروش و بازاریابی، اقتصادی و مالی و جمعی از مدیران و مشاوران خود در این برنامه حضور پیدا کرد و با تاکید بر ضرورت روایت صحیح، سریع و شفاف گفت: همواره بهترین روایت، اولین روایت است و اگر ما خود را روایت نکنیم، دیگران ما را روایت خواهند کرد؛ روابط عمومی یک شیوه مدیریت تصمیم‌گیری است که وظیفه آن ایجاد روابط و منافع بین سازمان‌ها و عموم مردم بر اساس ارائه اطلاعات از طریق روش‌های ارتباطی قابل اعتماد و اخلاقی است.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده