تاریخ: ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۰۱
بازدید: ۶۶
کد خبر: ۳۵۱۱۷۰
سرویس خبر : آهن و فولاد

داستان هزینه تبلیغات فولاد مبارکه چیست؟

داستان هزینه تبلیغات فولاد مبارکه چیست؟
‌می‌متالز - داستان هزینه تبلیغات فولاد مبارکه چیست؟ این هزینه چطور و چرا انجام شده است؟ فولاد چه نیازی به تبلیغات دارد؟

به گزارش می‌متالز به نقل از خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، در چند روز گذشته با منتشر شدن صورت‌های مالی فولاد مبارکه ردیف هزینه تبلیغات باعث ایجاد یک جو رسانه‌ای و ایجاد یک سوال شد. در حالی که در مدت اخیر نه بیلبورد‌های تبلیغاتی شهری، نه رپورتاژ‌های تلویزیونی و تبلیغات آنچنانی مجازی در خصوص فولاد را شاهد نبوده‌ایم، این هزینه چطور و چرا انجام شده است؟ فولاد چه نیازی به تبلیغات دارد؟

پیگیری‌ها، اما نشان می‌دهد این مسأله در سال‌های گذشته هم مطرح و تاکنون چندین بار به آن پاسخ داده شده است.

ماجرا از این قرار است که هزینه باشگاه سپاهان که هر ساله به صورت شفاف در مجمع عمومی این کارخانه تصویب می‌شود (امسال بودجه سال گذشته به اضافه ۱۰ درصد مصوب شد) در صورت‌های مالی در ردیف تبلیغات جای می‌گیرد.

اگر هزینه باشگاه را از رقم تبلیغات کارخانه کم کنیم، یک مبلغ حدود ده درصدی می‌ماند که آن هم عمدتا هزینه‌های متعدد حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای از جمله برنامه‌های مربوط به خانواده بزرگ کارکنان فولاد مبارکه، اطلاع‌رسانی و حضور در نمایشگاه‌های داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی است.

علت اینکه بعد از توضیحات چندین باره و چندین ساله درباره این رقم مجددا یک عده سعی در ایجاد یک بازی رسانه‌ای در این خصوص دارند را شاید باید جلوگیری از پرداخت‌های بعضا بدون حساب و کتاب به برخی اشخاص و رسانه‌ها در دوره جدید مدیریت فولاد دانست.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

عناوین برگزیده
ضرورت خودداری از نگاه‌های بخشی، استانی و منطقه‌ای در زنجیره تولید فولاد کشور
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در نخستین پنل تخصصی همایش «توسعه متوازن و پایدار صنعت آهن و فولاد ایران» با عنوان «سیاست‌گذاری و نظام حکمرانی در توسعه پایدار و متوازن صنعت آهن و فولاد ایران» (۴):

ضرورت خودداری از نگاه‌های بخشی، استانی و منطقه‌ای در زنجیره تولید فولاد کشور

صنعت فولاد یک‌ میلیون‌ و دویست هزار شغل ایجاد کرده و نباید اجازه دهیم این صنعت با چالش روبه‌رو شود
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در نخستین پنل تخصصی همایش «توسعه متوازن و پایدار صنعت آهن و فولاد ایران» با عنوان «سیاست‌گذاری و نظام حکمرانی در توسعه پایدار و متوازن صنعت آهن و فولاد ایران» (۲):

صنعت فولاد یک‌ میلیون‌ و دویست هزار شغل ایجاد کرده و نباید اجازه دهیم این صنعت با چالش روبه‌رو شود