تاریخ: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۳:۳۲
بازدید: ۲۶
کد خبر: ۳۵۱۷۷۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون اقتصادی استانداری کرمان

سرمایه‌گذاری خارجی در کرمان فضای خوبی دارد

سرمایه‌گذاری خارجی در کرمان فضای خوبی دارد
‌می‌متالز - معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت: سرمایه‌گذاری خارجی در کرمان فضای خوبی دارد، اما باید به حداقل ۵ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی برسیم.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، اولین رویداد جانبی کرمان آیدکس KERMAN IDEX 2024 با موضوع سرمایه‌گذاری خارجی شنبه ۱۷ شهریورماه با حضور رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، رئیس اتاق بازرگانی ایران، معاون صندوق توسعه ملی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان و دیگر مسوولان در محل اتاق بازرگانی کرمان برگزار شد.

در این رویداد، مسائل و موضوعات مربوط به سرمایه‌گذاری خارجی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و مدیران و فعالان این عرصه سخنان خود را مطرح کردند.

«امیر حسن‌زاده» معاون اقتصادی استاندار کرمان در این جلسه گفت: سرمایه‌گذاری خارجی در کرمان فضای خوبی دارد، اما ما به رتبه یک سرمایه‌گذاری خارجی راضی نیستیم و در کرمان باید حداقل ۵ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی انجام گیرد.

وی افزود: همچنین می‌توان از ایرانیان خارج از کشور نیز کمک گرفت، همان‌گونه که یک سرمایه‌گذاری از کشور ایرلند نیز در استان انجام گرفته است.

حسن‌زاده تاکید کرد: سرمایه‌گذاری خارجی باید فرهنگ‌سازی شود و همه مردم نسبت به این موضوع حساسیت داشته باشند و در جهت پیشرفت کشور و استان کرمان تلاش کنند.

منبع: استانداری کرمان

عناوین برگزیده