تاریخ: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۴:۵۷
بازدید: ۲۳
کد خبر: ۳۵۱۷۸۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی شرکت ملی مس خبر داد:

افزایش ۱۲۱۵ نفری نیروی کار فعال در پروژه‌های توسعه‌ای مس/ شرکت ملی مس پای کار اشتغال‌آفرینی و توسعه

افزایش ۱۲۱۵ نفری نیروی کار فعال در پروژه‌های توسعه‌ای مس/ شرکت ملی مس پای کار اشتغال‌آفرینی و توسعه
‌می‌متالز - معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی شرکت ملی صنایع مس ایران از افزایش ۱۲۱۵ نفری نیروی کار فعال در پروژه‌های توسعه‌ای این شرکت در مدت یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، «محسن باقری» با اشاره به تهیه بانک اطلاعاتی و گزارش جامع در خصوص وضعیت نیروی کار فعال در پروژه‌های و طرح‌های توسعه‌ای شرکت ملی صنایع مس ایران اظهار کرد: نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد اکنون تعداد شاغلین در پروژه‌های توسعه‌ای ۴ مجتمع تولیدی شرکت مس، تعداد ۸ هزار و ۱۱۵ نفر است.

وی با بیان این که سال گذشته ۶ هزار و ۹۰۰ نفر نیروی کار در پروژه‌های شرکت ملی مس مشغول به کار بوده‌اند، افزود: سال جاری تعداد نیروی کار فعال در پروژه‌ها نسبت به سال گذشته ۱۲۱۵ نفر معادل حدود ۲۰ درصد افزایش یافته است.

معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی شرکت ملی صنایع مس ایران با تاکید بر این که بخشی از افراد از طریق آزمون وارد طرح‌ها و پروژه‌ها شده‌اند، خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های شرکت ملی مس در حوزه منابع انسانی جذب نیروی جوان تحصیل کرده و متخصص است که از این ظرفیت برای پیشبرد طرح‌های توسعه‌ای استفاده می‌شود.

گفتنی است، در حال حاضر ۵۱ پروژه توسعه‌ای شامل پروژه‌های زیرساختی، تولیدی، جانبی و مسوولیت اجتماعی به ارزش ۷.۸ میلیارد یورو در مجموعه شرکت ملی صنایع مس ایران در حال اجرا است.

منبع: مس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده