تاریخ: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۲:۴۰
بازدید: ۳۰
کد خبر: ۳۵۴۵۳۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت

وجیه‌الله جعفری معاونت معدنی وزارت صمت شد

وجیه‌الله جعفری معاونت معدنی وزارت صمت شد
‌می‌متالز - لحظاتی پیش، سیدمحمد اتابک برای وجیه‌الله جعفری که سابقه رئیس هیات عاملی سازمان ایمیدرو را در کارنامه دارد، به سمت معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صمت انتخاب و جایگزین رضا محتشمی‌پور کرد.

به گزارش می‌متالز، طبق خبری که خبرنگار این خبرگزاری کسب کرد، لحظاتی پیش، سیدمحمد اتابک (وزیر صنعت، معدن و تجارت) در حکمی وجیه‌الله جعفری را به عنوان معاونت معادن و فرآوری مواد این وزارت‌خانه منصوب کرد.

تا پیش از این معاونت این حوزه بر عهده رضا محتشمی‌پور بوده که به حکم اولین وزیر صمت دولت سیزدهم (سیدرضا فاطمی‌امین) در آبان‌ماه سال ١۴٠٠، به این سمت منصوب شده بود.

حال با حکم وزیر صمت دولت چهاردهم، وجیه‌الله جعفری که رئیس هیات عاملی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) را در کارنامه دارد، جایگزین محتشمی‌پور شده و زین‌پس به عنوان معاون معدنی وزارت صمت، فعالیت خود را آغاز می‌کند.

جعغری سال ١٣٩٩ و با حکم وزیر وقت صمت (علیرضا رزم‌حسینی) به عنوان رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) منصوب شد و تا ٢۴ اردیبهشت‌ماه سال گذشته آنجا بود؛ سپس در اردیبهشت‌ماه سال ١۴٠٢ با حکم سید‌مهدی نیازی (سرپرست وقت وزارت صنعت، معدن و تجارت) جای خود را به امیر خرمی‌شاد که معاون برنامه‌ریزی ایمیدرو بود، داد و خرمی‌شاد به عنوان سرپرست این سازمان منصوب کرد.

جعفری پیش از این، مدیرعاملی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران را بر عهده داشت.

جعفری، آقاجانلو را حفظ می‌کند؟!

با اخذ حکم وجیه‌الله جعفری برای معاونت معدنی وزارت صمت، جامعه معدنی کشور منتظر است تا ببیند که وجیه‌الله جعفری آیا برای محمد آقاجانلو که اکنون سرپرستی ایمیدرو را بر عهده دارد و از قضا حکم سرپرستی خود را ششم شهریورماه از وجیه‌الله جعفری دریافت کرده است، حکم رئیس هیأت عاملی خواهد زد یا شخص دیگری را جایگزین او می‌کند؟!

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده