تاریخ: ۱۸ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۰۳
بازدید: ۴۰۱
کد خبر: ۲۴۳۹۰۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

نماینده مردم بجنورد در مجلس: تکلیف کارخانه نیمه‌کاره سیمان سمنگان باید هر چه سریع‌تر روشن شود

‌می‌متالز - نماینده مردم ۵ شهر استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: باید هر چه سریع‌تر تکلیف پروژه سیمان سمنگان روشن شود.

به گزارش می‌متالز، سید محمد پاکمهر، با اشاره به بن‌بست تولید کارخانه سیمان سمنگان در شهرستان مانه و سملقان اظهار داشت: ما بر خارج کردن کارخانه سیمان سمنگان از حالت رکود تاکید داریم.

وی افزود: پروژه سیمان سمنگان که پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی و زمین ۱۰۰ هکتاری با معادن دارای مواد اولیه آهک و مارن را دارد، دارای ظرفیت زیادی جهت اشتغال و سرمایه‌گذاری است که در دولت کارآمد و انقلابی با راه‌اندازی آن می‌توانیم جهت تامین سیمان در طرح نهصت ملی مسکن موثر باشیم.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان اقتصاد رضوی آمادگی لازم جهت واگذاری یا فعال‌سازی این پروژه به صورت مشارکتی اعلام آمادگی کرده و امیدواریم شرکت شستا با انعقاد قرارداد و سرمایه‌گذاری در این پروژه بزرگ صنعتی خراسان شمالی سهیم باشد تا زمینه اشتغال برای جوانان را فراهم سازد.

پاکمهر انعقاد قراداد شستا کشور با آستان قدس رضوی را در این پروژه مهم دانست و گفت: با توجه به اینکه افزایش ظرفیت تولید سیمان سمنگان به نفع شستا است و با توجه به پرداخت ۲۵ درصد نقدی به آستان قدس، امیدواریم این طرح مایه خیر و برکت برای استان ما شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده