تاریخ: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۵۴
بازدید: ۲۱۱
کد خبر: ۲۴۹۲۹۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مواد معدنی شناسه دار می‌شوند

ثبت نام واحد‌های معدنی و زنجیره‌های وابسته تولید و توزیع در سامانه جامع تجارت

‌می‌متالز - سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از ثبت نام واحد‌های معدنی و زنجیره‌های وابسته تولید و توزیع در سامانه جامع تجارت خبر داد.

به گزارش می‌متالز، علی اکبر علیخانی با بیان این مطلب افزود: کلیه واحد‌های معدنی به منظور ثبت اطلاعات زنجیره ارزش مواد معدنی باید در سامانه جامع تجارت ثبت نام کرده و شناسه کالا دریافت نمایند.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ها و سیاست‌های وزارت صمت در راستای حمایت از واحد‌های تولیدی از جمله تسهیلات ترجیحی موضوع تبصره ۱۸، تخصیص سهمیه سوخت، صدور و تمدید پروانه‌های بهره برداری معادن و صنایع معدنی، واحد‌های معدنی و زنجیره‌های مربوط به تولید و توزیع باید در سامانه جامع تجارت ثبت نام نموده و کد نقش دریافت و تمامی تولیدات خود را در این سامانه اظهار کنند.

سرپرست معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت استان سمنان اضافه کرد: معادن ذغالسنگ، مس، آهن، منگنز، طلا، سرب و روی با مراجعه به سامانه جامع تجارت به نشانی https://www.ntsw.ir نسبت به تکمیل ثبت نام و ثبت گزارشات مربوط به تولید و فروش و ... اقدام نموده در غیر اینصورت روند تائید سوخت، مواد ناریه ریال صدور و تمدید پروانه و سایر خدمات مرتبط با آن معدن قابل انجام نخواهد بود.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده