تاریخ: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۲۵
بازدید: ۱۶۵
کد خبر: ۲۸۰۸۹۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رشد ۴۶ هزار واحدی شاخص بورس از ابتدای امسال

‌می‌متالز - شاخص بورس از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۴۶ هزار واحد افزایش را طی ۱۵۶ روز معاملاتی به ثبت رسانده است.

به گزارش می‌متالز، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۱۲۵۸ میلیارد و ۶۱۰ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۷۷۳۱ هزار و ۲۰۸ میلیارد ریال در بیش از ۶۸ میلیون و ۲ هزار و ۵۱ دفعه طی ۱۵۶ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۱۶۵ میلیارد و ۱۰۹ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۲۳۷۱ هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۱۵۶ روز، با ۴۶ هزار و ۳۲۳ واحد افزایش، معادل ۳.۳۹ درصد افت کرد و به رقم یک میلیون و ۴۱۳ هزار و ۵۷۴ واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۵۳ هزار و ۱۹۹ واحد افزایش، معادل ۱۵.۲۸ درصد رشد کرد و در این مدت به رقم ۴۰۱ هزار و ۴۶۷ واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با هزار و ۵۹۴ واحد افت در این مدت به رقم یک میلیون و ۶۲ هزار و ۵۱۷ واحد و شاخص بازار دوم با ۲۰۲ هزار و ۳۳۱ واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۷۶۱ هزار و ۷۵۹ واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۰.۱۵ درصد افت و شاخص بازار دوم با ۷.۹۱ درصد رشد همراه شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده