تاریخ: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۱۱
بازدید: ۱۶۲
کد خبر: ۲۸۱۶۲۰
سرویس خبر : صنایع کوچک
در جریان سفر به استان خوزستان صورت گرفت:

بازدید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از شهرک صنعتی و واحد‌های تولیدی شهرستان ایذه/ پیگیری مسایل مرتبط با تکمیل زیرساخت‌ها و رفع موانع تولید

‌می‌متالز - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سفر یک روزه خود به استان خوزستان با حضور در شهرک صنعتی ایذه از واحد‌های صنعتی و تولیدی مستقر در این شهرک صنعتی بازدید به عمل آورد و مهمترین مسایل مرتبط با تکمیل زیرساخت‌ها و رفع موانع تولید را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

به گزارش می‌متالز، علی رسولیان روز سه شنبه از واحد تولید آب میوه و بستنی با اشتغال ١۶نفر در شهرستان ایذه بازدید به عمل آورد. این واحد صنعتی نیازمند دریافت تسهیلات لازم جهت نصب ماشین آلات صنعتی خود می‌باشد.

وی همچنین از واحد تولید روغن موتور تاراز شیمی با اشتغال ٩ نفر و با سرمایه گذاری بیش از ۶٠ میلیارد ریال نیز بازدید به عمل آورد.

بازدید از واحد تولیدی شرکت نگین عایق آنزان؛ تولیدکننده انواع عایق‌های رطوبتی با اشتغال ١۵نفر و سرمایه گذاری ۵٠ میلیارد ریال نیز از دیگر برنامه‌های رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سفر به ایذه خوزستان بود. این واحد از واحد‌های راکد و غیرفعال استان خوزستان و شهرک صنعتی ایذه بوده که در امسال به چرخه تولید بازگشته است.

در شهرک صنعتی ایذه در سال جاری ۴واحد راکد به چرخه تولید بازگشت گشته است.

رسولیان در ادامه حضور در شهرستان ایذه از واحد تولید تیرچه‌های پرسی با اشتغال ٨ نفر و با سرمایه گذاری بیش از ۶٠ میلیارد ریال نیز بازدید به عمل آورد.

بازدید از شرکت ابزار آلات صنعتی بلند پایگان آنزان؛ تولیدکننده انواع ماشین آلات صنعتی با سرمایه گذاری بیش از ٨٠ میلیارد ریال نیز از دیگر برنامه‌های وی در این سفر بوده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از واحد‌های تولیدی شهرستان ایذه، که با همراهی فرماندار ایذه و سایر مسوولین شهرستانی و استانی صورت گرفت، از نزدیک در جریان مهمترین ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و همچنین مسایل و مشکلات این واحد‌های تولیدی قرار گرفت و برای رفع برخی موانع دستورات لازم را صادر کرد.

رسولیان همچنین روز سه شنبه در جریان سفر به استان خوزستان به همراه نماینده مردم ایذه، باغملک و دزپارت در مجلس شورای اسلامی از محل پیشنهادی ناحیه صنعتی صیدون و واحد‌های صنعتی و تولیدی شهرستان باغملک بازدید به عمل آورد.

“ایزدپناه” نماینده مردم ایذه، باغملک و دزپارت در مجلس شورای اسلامی، “مجتهدزاده”مدیرحراست و “میثاقی”مشاور امور مجلس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در این برنامه‌ها معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران را همراهی کردند.

صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های استانی تابعه آن اکنون با دارا بودن ۵۰۹ شهرک و ۳۴۰ ناحیه صنعتی و ۵ منطقه ویژه اقتصادی درحال بهره برداری، ۸۵ شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی، ۶ شهرک فناوری، ۴۰ مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، ۲مجتمع فناوری اطلاعات و خدمات نرم افزاری، ۱۰۰ هزار و ۵۸ قرارداد منعقده و بهره برداری از ۴۹ هزار و ۸۸۲ واحد صنعتی و سه هزار و ۲۷۰ واحد کارگاهی، زمینه اشتغال مستقیم ۹۹۸ هزار و ۵۹۵ نفر را در سراسر کشور فراهم نموده است.

منبع: تابا خبر

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده