تاریخ: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۳۸
بازدید: ۲۲۱
کد خبر: ۲۹۶۱۲۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

هدف گذاری ۱۰ ساله در حوزه زغال سنگ طبس

‌می‌متالز - مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تأمین گفت: برای زنجیره پایدار در حوزه زغال سنگ طبس سرمایه گذاری ۱۰ ساله هدف گذاری شده است.

به گزارش می‌متالز، نادری مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تأمین گفت: با حمایت مدیران استانی و شهرستان طبس برای مجموعه زغال سنگ فضایی ایجاد شده که می‌توان توسعه‌های قابل قبولی را در منطقه زغال سنگ به وجود آورد.

او با بیان اینکه سرمایه گذاری فوق العاده‌ای در حوزه زغال سنگ در نظر گرفته شده است افزود: حوزه زغال سنگ در حوزه ظرفیتی کشور نقش بسیار مهمی دارد و هم اکنون بخش زیادی از زغال سنگ مورد نیاز صنایع فولاد کماکان از خارج از کشور وارد می‌شود که با توجه به این ظرفیت عظیمی که در حوزه معادن طبس وجود دارد باید سرمایه گذاری‌های لازم در این حوزه انجام و کل این ظرفیت در اختیار اقتصاد ملی قرار بگیرد.

به گفته نادری با این سرمایه گذاری بزرگ در حوه زغال سنگ اشتغال و ثروت خوبی برای منطقه تولید خواهدشد.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تأمین تصریح کرد: برای دوره زمانی یک تا ۱۰ سال آینده هدف گذاری کردیم تا بتوانیم در این حوزه زنجیره پایداری در حوزه زغال سنگ داشته باشیم.

او در مورد حمایت از نیرو‌های کار در حوزه زغال سنگ گفت: با تدبیر مدیر عامل، در عمق ۶۰۰ متری معدن حاضر شدیم که از نزدیک نیرو‌ها و روند کار مورد ارزیابی قرار گرفتند و برآورد شد که این شرکت جز شرکت‌های برتر و نمونه بین معدن کاری است هست و رضایتمندی خوبی وجود داشت.

نادری با بیان اینکه تقریبا بالاترین آمار اشتغال در این منطقه وجود دارد افزود: در زمینه مسوولیت اجتماعی تقریبا هر حوزه‌ای که لازم بوده و مورد درخواست نخبگان و مدیران ارشد شهرستان بوده همراهی لازم صورت گرفته است.

رحیمی فرماندار ویژه شهرستان طبس گفت: از سرمایه گذاران استقبال و برای تسریع در روند کاری آن‌ها تصمیماتی اتخاذ می‌کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده