تاریخ: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۱:۲۴
بازدید: ۱۹۹
کد خبر: ۳۳۱۴۵۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی:

بیش از ۷۰ پروژه بسیار مهم در حوزه اقتصاد دریا و توسعه دریامحور طراحی شده و در دست اجراست/ تداوم کسب‌و‌کار در بنادر پایش شود

‌می‌متالز - معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره با سیاست‌های ابلاغی توسعه دریامحور و ضرورت یکپارچگی ارگان‌های دریایی کشور در اجرایی‌سازی این سند، تاکید کرد: ادبیات سیاست‌های توسعه دریامحور، مبتنی بر حکمرانی دریایی و محدوده اجرایی آن نیز اقیانوس‌ها، دریاها، سواحل، بنادر و پسکرانه‌های دریایی است.

به گزارش می‌متالز، «علی‌اکبر صفایی» در نشست شورای مدیران و معاونان این سازمان، اعلام کرد: بیش از ۷۰ پروژه بسیار مهم در حوزه اقتصاد دریا و توسعه دریامحور طراحی شده و در دست اجراست.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تشکیل کارگروه اجرایی‌سازی سند ابلاغی توسعه دریامحور در سازمان بنادر، افزود: شیوه‌نامه و الزامات اجرایی‌سازی سیاست‌های توسعه دریامحور، به سرعت در دستور کار قرار گرفته است و برنامه‌ریزی شده تا در یک سازوکار منظم و با مشارکت جامعه نخبگانی، خبرگانی و همه ارگان‌های دریایی، اجرای سیاست‌های توسعه دریامحور پیگری شود.

صفایی همچنین بر تداوم کسب‌و‌کار در بنادر تاکید کرد و گفت: مدیران باید روند اجرای امور و انجام خدمات بندری و دریایی به مردم و ذی‌نفعان را در قالب مانور برنامه‌ریزی نشده، پایش کنند و از تدوام کسب‌و‌کار در بنادر مطمئن شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از بهره‌برداری از ۴۱ پروژه توسعه‌ای، به ارزش ۶۵ میلیارد ریال، در بنادر بازرگانی کشور در ایام دهه فجر امسال خبر داد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده