تاریخ: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۳۹
بازدید: ۴۳
کد خبر: ۳۴۷۳۸۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پذیره‌نویسی سهام شرکت واسپاری عصر اعتماد از ۱۰ مرداد

پذیره‌نویسی سهام شرکت واسپاری عصر اعتماد از ۱۰ مرداد
‌می‌متالز - پیرو پذیرش شرکت واسپاری عصر اعتماد (سهامی عام در شرف تاسیس) در بازار سوم فرابورس، پذیره‌نویسی سهام این شرکت با نماد "ولاعتماد" از روز چهارشنبه دهم مردادماه آغاز خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، پیرو اعلام شورای اطلاع‌رسانی دولت مبنی بر تعطیلی سراسری در روز یکشنبه ۰۷ مرداد ۱۴۰۳، بازار سرمایه ایران برای هفتم مردادماه فعال نبود و به همین دلیل تاریخ پذیره‌نویسی سهام شرکت واسپاری عصراعتماد از هفتم مردادماه به روز چهارشنبه دهم مردادماه تغییر یافت.

شرکت واسپاری عصر اعتماد زیرمجموعه گروه مالی اعتماد است که به فعالیت در زمینه اعطای تسهیلات می‌پردازد و به عنوان اولین لیزینگ تاسیس شده به صورت سهامی عام در فرابورس پذیره‌نویسی می‌شود.

سرمایه شرکت ١،٠٠٠ میلیارد تومان است که ٦٠٠ میلیارد تومان یعنی ۶۰ درصد آن توسط موسسان تامین شده و ٤٠٠ میلیارد تومان از طریق بازار سرمایه پذیره‌نویسی خواهد شد.

این شرکت نخستین لیزینگی است که به صورت تمام الکترونیک و غیرحضوری و بدون محدودیت زمان و مکان در ارائه درخواست در تمام کشور فعال خواهد بود.

شایان ذکر است که پذیره‌نویسی سهام "ولاعتماد" از طریق کارگزاری‌های سراسر کشور انجام می‌شود.

مبلغ قابل پرداخت به ازای هر سهم در پذیره‌نویسی مبلغ ۱.۰۰۰ ریال معادل ارزش اسمی هر سهم خواهد بود که نوید سودآوری قابل توجه برای سهامداران دارد.

تعداد سهام مورد پذیره‌نویسی برای اشخاص حقیقی و حقوقی حداکثر ۲۰۰ هزار سهم توسط هرکد معاملاتی است.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب کارگزاری‌های فعال فرابورس ایران، نسبت به پذیره‌نویسی اقدام نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر با خط تلفن ویژه ۱۶۹۰ تماس گرفته و یا به وب سایت شرکت به نشانی www.etemad-leasing.com و یا صفحه شرکت در فضای مجازی (اینستاگرام) به نشانی ETEMAD_LEASING@ مراجعه کنند.

منبع: صدای بورس

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین