تاریخ: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۴۸
بازدید: ۷
کد خبر: ۳۵۲۰۵۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
کارشناس ارشد بازار‌های بین‌المللی خبر داد؛

در خواست انجمن آهن و فولاد چین برای مذاکره در خصوص زنجیره فولاد ۲ کشور

در خواست انجمن آهن و فولاد چین برای مذاکره در خصوص زنجیره فولاد ۲ کشور
‌می‌متالز - کارشناس ارشد بازار‌های بین‌المللی از برگزاری جلسه‌ای در خصوص روابط ایران و چین در حوزه زنجیره فولاد و تبادل اطلاعات به روز به درخواست نایب رئیس سیسا و در حاشیه کنفرانس فولاد در شهر دبی امارات خبر داد.

به گزارش می‌متالز، کیوان جعفری‌طهرانی در حاشیه کنفرانس صنعت فولاد دبی با بیان اینکه برای دومین بار است که مؤسسه Global Steel Summit کنفرانس فولاد دبی را برگزار می‌کند، اظهار کرد: تعداد شرکت‌کنندگان و افرادی که در این رویداد حضور دارند بسیار قابل توجه است؛ همچنین حضور آقای سو چانگ یونگ نایب‌رئیس انجمن آهن و فولاد چین (CISA) در این کنفرانس نیز بیانگر اهمیت آن است.

وی در ادامه از برگزاری جلسه‌ای در خصوص روابط ایران و چین در حوزه زنجیره فولاد و تبادل اطلاعات به روز به درخواست نایب رئیس سیسا و در حاشیه کنفرانس فولاد در شهر دبی امارات خبر داد. این جلسه که حدود ۷۵ دقیقه بطول انجامید با حضور کیوان جعفری‌طهرانی و سایر پنلیست و سخنرانان ایرانی کنفرانس دوبی با آقای سو چانگ یونگ و رئیس دفتر ایشان (خانم زای جینگ) در بعدازظهر روز اول کنفرانس برگزار شد.

این کارشناس ارشد بازار‌های بین‌المللی و دبیر پنل تخصصی ایران در کنفرانس فولاد دبی، به حضور قدرتمند فولادسازان ایرانی در این رویداد اشاره کرد و گفت: در این کنفرانس حضور تولیدکنندگان و تجار کل زنجیره فولاد کشور پررنگ است، ضمن اینکه فولاد مبارکه نیز قدرتمند حاضر شده است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده